Ronja Grahn

Alla inlägg under januari 2009

Av Ronja Grahn - 31 januari 2009 23:59

Har inte hunnit skriva så mycket om vad jag gjort idag. ^^
Imorse va jag på stallet i A-jaur, Moa va med i nån tävling på stallet.
Och jag hade it så mycket annat för mig så då följde jag me.
Och efter de (när jag kom hem)
Så for jag ut och red Hilda<3, Hon va mycket duktig idag, tjurade nästan inget. =)
Och när jag ridigt henne, gick jag in och ducha sen åt jag middag.
Efter de har jag vart i Arvidsjaur på galan på Laponia.
De va skit skoj, haha . =D
Dog typ av skratt flera gånger. ;)
Efter de for jag hem och såg körslaget och åt Godis ;)
Erik åkte ut. Skiiiit :(
Han skulle ju ha vunnit.
Vare bara jag som rösta på Erik?, :oo.
Haha. Skojja.
Nu ska jag sova. Är ganska trött.

Puss å kram /Ronja

Av Ronja Grahn - 31 januari 2009 20:00

Final

Nu äre final i körslaget, ;)

Vem vinner?
Erik eller Hanna?
Grönt eller Lila?
Uddevalla eller Bollnäs?

Den som kollar får se, ;)

Hejar på team Erik!.

Av Ronja Grahn - 30 januari 2009 19:59

Let´s dance och Godis. Nuu! :D

hehe.

Kram på er!


Av Ronja Grahn - 30 januari 2009 18:34

Är du beroende av din telefon?
Så fort du ser det här är du utmanad!



Var ligger din telefon när du sover?
På en hylla och laddar.

Hur ofta ligger din mobil hemma utan batterier?
De händer typ aldrig. xD

Hur känns det när du inte har din telefon på dig?
Tomt. haha ^^

Får du någon gång höra att du är en telefonälskare?

Näpp

Hur många samtalsminuter har du ringt?
Total samtals tid: 14:48:41

Hur många telefoner har du haft det senaste året?
3

Blir folk irriterade över att din telefon ständigt är med dig?

Inte då vad jag vet.

Vad står de i de 4e sms:et i din inkorg?
Vilken tid på sön?

Vad står de i de senaste skickade sms:et?
Ring!

Vem är överst på listan över missade samtal?
Mamma

Vem är 6a på listan över mottagna samtal?
Felicia

Vem är 2a på listan över uppringda nummer?
Linnea

Vad har du som bakgrunds bild?
Hello Kitty

Hur mkt batteri har du?
77 %

Vem är 8a på din kontakt lista?
Ebba

Vem gillar du mest av dina kontakter på mobilen?
Alla <333

Vem är den första på bokstaven "G" i din Kontaktlista?
Granbo (Hem nummret)

Vad heter din mobil, som bluethooth namn?
Grahn

Den bästa låten på din mobil?

Vet inte... Alla.

Den sämsta låten på din mobil?
Vet inte.

Den första bilden du ser när du går in på dina foton på mobilen?

2 händer ^^

Hur mycket är klockan när du gör detta?
18:34



Av Ronja Grahn - 30 januari 2009 15:11

Äntligen helg.. =)

Har inte mått så bra idag, I natt kräktes ja typ 170 gånger på en halvtimme. xD
Men på morgonen kännde jag mej bra, så jag for på skolan ändå.
För de är jätte många böcker ändå som jag va tvungen ta hem. (prov nästa vecka)
Men när skolan börja mådde jag skit illa,
men de va nog mäst för att min mage va typ tom, För de börja kännas mycket bättre på Lunchen.
Hoppas jag inte smitta nån. (a)
Just nu känns de ganska så bra. =)
Fast jag känner samtidigt att jag inte är 100 % frisk,
kanske 90% ;).
De ska nog gå över i helgen. (Hoppas jag)

Kramkram/Ronja

Av Ronja Grahn - 29 januari 2009 21:46

Torsdag idag, det har bara vart en vanlig dag.

Har typ inget att skriva. : p

Nu blire plugga Kemi.

Ska skriva mer imorgon lovar. =)

Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 28 januari 2009 18:04

For till skolan idag.

Känndes som jag skulle klara de så, Men egentligen så tror ja de skull ha vart bättre att stanna hemma.

Kännde mig bara svag och varm idag, och de första No läraren sa då jag kom in i klassrummet va: - Men Ronja är du verkligen frisk idag?.

Så de syntes tydligen att jag inte va frisk..

Men va kvar ändå, för jag tog mej inte hem på nå sätt.

Trodde ändå de skulle bli någolunda lätt dag, men då kom man på gympan, Hade me mig en lapp där de stod att jag inte skulle vara me och anstränga mig. Jag gav den till gympa läraren, å va gör han då?

Jo skickar ut mig på nån jävla långpromenad, Fatta sur jag vart.

Hur mycke bättre är de att gå ut och gå en lång tur, de är ju lika anträngande som skidor, (nästan).

Så efter de kännde jag mig jävligt sjuk,

Ringde då till Farfar som kom och hämta mig, (missade två bussen precis)

så va jag hos han tills fyra då tog jag fyra bussen hem.


Skolans lärare är ju som dom är, Ena värre än den andra.


Har ätit plättar när jag kom hem och nu sitter jag här, ;)

hemma själv, De andra är på stallet i A-jaur, Moo har ridlextion.

De blev ingen Träning i byan för mig idag.

Inte bra då man är sjuk.


Just ja, har vart och beställt en klipp tid idag. :)

Så snart blire klippning för mig =) 11 februari tror jag de var.

Fast först ska jag färga håret tro jag,

har ej bestämmt. Vad tycker ni?


Nu ska jag plugga Engelska och Kemi.


Pussåkram <3 /Ronja



~ Hittade en jätte fin låt <33 ~


Av Ronja Grahn - 28 januari 2009 17:18

Ja de där va ni ju bra på, hehe ;)

Här kommer svaret om de är nån som inte fattat,  

Man flyttar allså pinne som är i mitten av 8:an till minuset så de blir ett plus.

Kram på er <3

Skapa flashcards