Ronja Grahn

Alla inlägg under april 2009

Av Ronja Grahn - 30 april 2009 22:09

Slutade på Tallbacka idag, det var jätte tråkigt kommer sakna alla där jätte mycket. <3 Det har vart så jä*la kul där. (:

Har vart i byn och sett majbrasan där, köpte lotter också. Vann på 3 stycken av dem. :P ^^

Kom hem vid 21.00

Har blivit jätte sjuk, :( Är så förkyld att jag bara kan viska.

Sitter just nu och dricker te, gott med något varmt i halsen.


Ska ta det lungt framför tv:n nu.

Det blev ett lite konstigt inlägg det här men det får vara, ska skriva mer imorgon. Har inga krafter kvar.

KramKram/Ronja


Av Ronja Grahn - 29 april 2009 19:54

Sitter just nu och gör allt för att inte bli förkyld, känner att det är på väg. :/ Men inte har jag väl tid med de inte.

Det har gått jätte bra idag också på Tallbacka. Det blir ju hur tråkigt som helst att sluta imorgon. Kommer sakna<3

När vi kommer tillbaka till skolan nu så kommer vi att börja med filmprojekt, kommer bli jätte skoj. Såg att 8ab lagt ut sin på youtube. ^^

Kolla: ---------->


Imorgon ska jag börja 06.30 :)

Blir kul de. Kraamar/Ronja


Av Ronja Grahn - 28 april 2009 20:08

Andra dagen på tallis idag. :)

Vi har gått med 3-års barnen till renslakt för att köpa renkött, dom har jobbat om renar, så då ville dom avsluta med att barnen skulle få smaka på ren. :) Sen gick vi en sväng på dollarstore med dom.

Efter det tillbaka och åt lunch. Riktigt nice. ;)

Vart att jag slutade 16.00 idag. :/(:

Imorgon ska jag vara där mellan 07.30 och 16.00 :) Det blir jätte bra.

- Jo Kajsa jag är på Myran, Dom är hur goa som helst. Aa anade det då jag såg bild på dig där. ^^

Har tränat Hilda och Frille ikväll, gick bara bra!

Nu ska jag kolla lite mer på datorn. Ikväll är det Andra Avenyn. ;)

Kraam på er! /Ronja

Av Ronja Grahn - 27 april 2009 21:27

Ridningen ikväll var rätt rolig :) Vi hade en häst och tränade en och en sits och balans. Har typ dålig balans men det gick bra ändå.

Ramlade då iaf inte av. ^^

När jag kom hem duscha jag och nu sitter jag och ser spårlöst.

Ska fortsätta med det.

Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 27 april 2009 16:31

Första dagen på dagis idag, det var jätte skoj. :)

Började 06.30 idag och slutade 13.30,  Bor ju granne med min handledare (Som jag går samma tid som) Så då fick jag åka hem med henne då. :)

Imorgon ska jag börja 08.00 så åker dit med bussen då. d:

Dt blir bra de. ;)

Ska snart äta, sen äre ridning på stallet, Känner mig verkligen inte sugen till det idag. :/ Men det gör jag ju typ aldrig på Måndagar. Ska inte välja måndagar nästa termin. Vill jag då lova. Man är ju bara trött och vill sova. ^^

Vi hörs! Kraaam/Ronja


Av Ronja Grahn - 26 april 2009 23:15

Mhm ja.. Vad långt man hunnit då.

Fastnade i en film på tv och sen mitt i allt så kom jag på att umeå haft hel dag idag.  Kollade på datorn efter resultat lista men hittade ingen. :/

Fast däremot så hittade jag startlistan som jag ännu inte sett.

Kollade på den lite grann och såg många jag känner som skulle tävla, det gjorde det ju mer spännande att vänta in resultatet. ^^ hehe.

Det är väl bara att vänta och se då.

Gjorde om lite på bloggen också, vart nöjdare med den.

Fast få se, det är inte säker jag har kvar den. :P Vet inte ännu.

Nä nu måst jag sova. ^^

KramKram/Ronja

Av Ronja Grahn - 26 april 2009 22:01

Har inte gjort så mycket idag eftermiddag, följde upp till Arvidsjaur och hämtade Moa från fotbollsträningen. Träffade en flicka från nyborgsskolan där, jag kände verkligen hur mycket jag kommer sakna dem.

Fast samtidigt tror jag jag kommer träffa dom lite då och då när jag är uppe i Arvidsjaur. :)

Imorgon blir det första dagen på Tallbacka, det kommer säkert bli jätte kul de. (:

Fast jag ska börja 06.30 imorgon så jag känner som att det är dags att lägga sig om jag nu ska orka stiga upp imorgon. ^^

Det får vi ju se hur det nu kommer gå.

Fast först ska jag fika något. (: Funderar på gröt. Vart jätte sugen på de. ^^ hehe.

Kraamar/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards