Ronja Grahn

Alla inlägg under september 2009

Av Ronja Grahn - 30 september 2009 21:39

Sitter hemma just nu, ser på oskyldigt dömd men det är paus just nu.

Efter skolan idag va jag med Linnea. :) Skit skoj som vanligt. Vi va ute ett tag också och träffa massa folk.

Åkte hem med mammi vid nio tiden..

Sen dess har jag inte gjort mycket. Ska snart packa till imorgon. Det blir att åka till Piteå.. (: SkitSkojj!

 

Hinner inte skriva mer nu, allt flyter på i skolan. Vi har vart på författar besök idag på sandbacka skolan, dock kom jag inte ihåg vad han hette. Men gu så rolig han va. Hahahaa.. :)

 

Ni får ha det så bra!

Kramar/Ronja

Av Ronja Grahn - 29 september 2009 22:30

Är super trött just nu, sitter här och pratar på skype, ska snart gå upp och se film så kanske man somnar till den, det är ju sjukt mysigt.  (:

Har vart med Linnea efter skolan åkte hem vid halv tio ikväll.. (:

Sjukt kul vi haft.. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA!!! :D Eller hur Linnea? <3

 

Ajaa.. Nu ska jag se om jag hittar nån bra film att se.

Ni får ha det så bra!

Puss&Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 28 september 2009 13:41

Vi fick håla på bilden idag, sjukt härligt! (: Så vi har vart lediga idag då mellan 11.55 och så börjar vi om 14.45, har ätit på frasses idag med Linnea och Linnea. Haha.. :)

Just nu så sitter jag hos Linnea vi ska väl snart dra ut en sväng, innan skolan börjar om igen, för en sista lektion som är No. Efter det blir det heem  med bussen. :P


Kramar/Ronja

Av Ronja Grahn - 27 september 2009 20:21

Har inte gjort så speciellt mycket idag. Följde Farmor och farfar en snabbis ut i skogen och fika.

Vid fyra for jag till Arvidsjaur. Är i Arvidsjaur än med Linnea. Vi har vart ute lite och så..Men fy så kallt det är alltså. Nu ska vi snart se film..(:

 

Ha det så bra!
Kramar/Ronja


Av Ronja Grahn - 26 september 2009 18:48

Ska börja med att berätta att går kvällen va fantastisk, såg män som hatar kvinnor och sms:a me nån speciell. ^^ heh.

For till Arvidsjaur vid nio imorse, speaker på dressyr tävling idag. Gick jätte bra och va super kul. Nora kom vid lunch och tittade på tävlande. När jag va klar där åkte vi hem till mej. For ut och körde Frille, (Kusin Nora va ju då med och körde) Sen red hon lite på Frille också innan vi släppte ut han i hagen. :)

När hon blivit hämtad, så duscha jag sen åt middag. Ser tv och sitter här just nu.

Då vet ni.. ;)




Jag kände fan inte igen dig då jag såg dig, Vet inte vem du är

längre. Du är helt Raderad! Och det är jag väldigt glad för.

Jag har det så sjukt bra just nu. Mår super bra och är lycklig.

Det kan inte bli bättre än så här.



Ha en bra kväll!

Saknar sööt<3

Kramar/Ronja

Av Ronja Grahn - 25 september 2009 16:27

Äntligen helg.. :D Gu så skönt. Känns lite konstigt bara att inte veta vad jag ska göra. Men det kommer säkert hända mycket den här helgen med. :) yee! :)

Längtar till Söndag!<3

Fick håla idag på sista lektionen som var gympa, så sluta alltså tjugo över ett idag, grymt härligt!

Tjollra med vännerna ett tag sen hyrde jag film på Konsum efter det åkte jag hem med 2 bussen. :)

Har goat med sötkusinerna ett tag sen suttit här och dunkat musik som vanlig då. ^^ hahaha.


Så har man blivit förkyld nu då.. Skit! Inte bra, Inte kul!


Sophie - Jasså vare de? ;) Tusen tack till dig. Vart så glad. :D <3

Kajsa - Ja ni är super duktiga. haha :P

Lovisa - Ska vara speaker på dressyr tävling imorgon Lördag. Här i Arvids.  :)


Trevlig helg och kväll!

Kramar/Ronja

Av Ronja Grahn - 24 september 2009 19:36

Torsdag idag då, tycker att veckan har gått fort men ändå känns det som Fredag idag.. :s... ;)


Slöjd - Började sticka på en hals duk. ;) heh.

Svenska - Vi fick plugga so.

Matte - matte ;)

Lunch - Vill inte tänka på de, förlåt men jag har aldrig ätit värre. :O

Engelska - Läxprov, sen vart de brandalarm. Haha de va så förbannat roligt. hahaha..Satt och jobba, sen börja de där alarmet tjuta, ingen orkade typ reagera. Alla bara titta på Lars, som sa: Ja nu äre brandövning, ta närmaste utgången. haha. De va så segt. Ingen orkade knappt gå ut. Så då man kom ut ur klassrummet. Så sprang det omkring förvirrade sjuor. Haha. Såg lite roligt ut faktiskt.

So - Provet nu då, Det gick jätte bra, Skrev då på alla frågor så.. :)

Elevensval - Bild


Sen slut för dagen och hem.. Så skönt de va att få komma hem.

For ut en sväng med Frillsson. Sen in, duscha, åt middag och nu sitter jag här.


Sms:ar och lyssnar på musik.  Som vanligt då.(:

Ikväll blir det bara att ta det lungt.. Ni får väl va sociala på mobilen 076-8474792.. :)


Just ja.. Jag sa inte att jag ska vara speaker på Lördag va? :D

Fatta kul det kommer bli. hehehe.


Kajsa - Det gick super bra, självdå?

Annika - Ja visst är de så.


Kram/Ronja


Av Ronja Grahn - 23 september 2009 21:57

Onsdag idag, långdag. Allt har vart normalt. :P

Har inte så mycket att berätta. ;)

Har pluggat lite So ikväll, prov imorgon :s Men tror nog det kommer gå bra. Känns då så. Och hoppas de. :P

Har sett Idol, Kändisdjungeln och så också.

Ska kolla lite mer på so:n nu sen vet jag inte film/sova kanske. ;P

Vi få se!

Det vart kort och gott de här. Men det får ni leva med.

Kramar/Ronja



Jag gillar dej! <3


Skapa flashcards