Ronja Grahn

Alla inlägg under november 2009

Av Ronja Grahn - 30 november 2009 17:00

Första lektion idag Svenska, vi läser om författare. Ganska så intressant ändå, efter svenska så So - världskriget, mindre intressant..! Sen så hade vi nog språkval, jo. Sen matte, matteprov. Gick jätte bra:)

Efter de Lunch, blodpudding idag :O Äre nå jag vägrar att äta så äre de! Förlåt men huvva.. Jag och Linnea for iaf och åt hemma hos henne.

Efter lunch hade vi bild, och under bilden så kom no-läraren in och sa att biologin blir inställt. Inte dåligt. Vi fick sluta tidigare från bilden åxå, så då hann man hem med två bussen då för en gång skull  ;) Gode härligt!

Har hunnit med en massa saker, just nu sitter jag och skiriver här o lyssnar på musik. Men ska stänga snart och fortsätta med Hk-uppgiften, så den blir klar nån gång. Sen blir d väl middag. 

Blir nog gode lungt ikväll iaf.


Kraaamar/Ronja


*Prov och inlämmningar*

V.49

Mån: Matte prov

Tis: Matte prov

Ons: Hk-uppgift, Matte prov

Tors: So-Prov

Fre:


*Mycket nu* -.-


Av Ronja Grahn - 29 november 2009 22:30

Har vart i Arvids ikväll, träffa Linnea. Snackat en massa med henne. Sen såg vi tv..:) Myss. Alltid lika bäst.

Sitter just nu och väntar på att några låtar ska bli klara så jag kan lägga över dom i mp3. Sen vet jag inte riktigt vad man skulle hitta på. Är som vanligt inte de minsta trött. Vet inte vad riktigt som blivit av mig. :p

Menmen.. Det är ju iof bra. Blir nog duscha sen sätta sig med hk-uppgiften/läsa efter det är jag nog så trött att jag kan somna till nån film. :)

Skola imorgon, måndagar alltid lika roliga.. eller? :/ Naaa!

Men när måndagen är över så går resten av dagarna i 180 sen äre helg igen. :) visst?! ha ha

Hör av er på mobilen, har nog ganska så tråkig ett bra tag.

Kraam/Ronja

Av Ronja Grahn - 29 november 2009 15:33

Har som inte gjort nå alls idag.. bara tagit det lungt. Sovde till ca. elva, sen vet jag inte var dagen har tagit vägen, va ut en stund men de vart en väldigt liten stund va ju hur kallt som helst. Tänkte där ute, "jag har säkert bara klätt mig för lite" Men då jag gick in och kolla hur kallt de var så vare -20,4 och de förklarade ju ett och annat. huvva! Inte trevligt alls. Hade ju tänkt ta en lång promenad med Isa ner till byn. Men det får vänta till en varmare dag. Råkade somna på soffan vid  två och sov typ en timme, ganska så härligt ändå.. (A) Fast de va lixom inte tänkt. Har en hk uppgift som jag måste göra, man ska inreda en lägenhet som man vill ha den, köpa in alla saker man behöver och sånt. För 25.000kr Ska va inlämnad på Onsdag, så bäst man fortsätter lite med den då. Sen så har vi Matte prov Måndag och Tisdag men det är inte nå svårt alls. Och på Torsdag så är de so-prov.

Det är endel i veckan. Men de kommer säkert gå bra.. ;)

Ska snart äta, sen blir de Arvidsjaur.

Kramar/Ronja


12 dagar

Av Ronja Grahn - 29 november 2009 12:15

  

:)

Av Ronja Grahn - 28 november 2009 17:15

Sjukt skönt att sova länge nån gång. Sov mellan 02-12 ungefär.. Inte dåligt;) heheh. Fint väder har det då varit idag, va ut en stund på förmiddan.. Annars har jag inte gjort så hemskt mycket.

Har nyss ätit middag, ikv få vi se vad som händer, har inte riktigt bestämmt ännu..

Ha de bra! Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 27 november 2009 20:59

Som jag sa igår då så va jag ju hur pigg som helst på kvällen, och det fortsatte. Va inte så speciellt trött, nog skulle jag säkert kunna somnat om jag så försökte. Men en viss person fick mig ju att inte göra de.. ;) ha ha ha..

Klockan va 03.15 då jag släckte lampan och ganska snabbt somnade, ställde väckarklockan på 06.15 tänkte inte en chans att jag kommer ta mig upp. Men när klockan ringde 3 timmar senare. Så va jag hur pigg som helst. :D Ha ha, steg upp gjorde mig klar och hann sitta vid datorn ett bra tag också..Sen kom bussen och vips va man i skolan.. Dagen har gått snabbt. Efter skolan for jag upp till Lars och gjorde bort Engelska redovisningen.. Sjukt skönt att ha gjort bort det nu! Och de gick då jätte bra.

Åkte hem med fyra bussen, fixa lite saker sen över till kusinerna åkte med dom till Byastugan. Där det va julbord och massa trevligt folk. :) Vart massa mys med världens goaste lill kusin Sven också.

Kom hem vid halv nio, har sett idol sen dess. De va Erik då jag slog på tv:n, shit va bra han är alltså!! ;)

Nä nog skrivet i detta inlägg.

Många kramar/Ronja

 

Lovisa ska vi inte ta och fara tebax till Piteå??!! ;) Ha ha.

Av Ronja Grahn - 26 november 2009 23:45

Torsdag idag, har haft engelska prov. Provet gick bra, men de sög :O

nå översättnings prov va de. Annars har det väl varit en vanlig dag, tänkte göra bort engelska redovisningen också, men det få bli imorgon.

Åkte hem vid halv fem, hjälpte med middagen eftersom de va jag som bestämmde för taco idag. D va jätte gott. ;)

Ikväll har det blivit att plugga, läst, sett tv, osv.. Tagit det gode lungt. Håller ju på att läsa isfolket, efter ett stooort uppehåll är jag nu på bok 12. Det är förbannat bra!

Nu ska jag gå upp och plocka ihop lite saker, sen vet jag inte. Kommer då inte somna än på ett bra tag känner jag. Är hur pigg som helst.

Vi få se hur det blir!

Kram/Ronja

 

15 dagar

Ovido - Quiz & Flashcards