Ronja Grahn

Alla inlägg under december 2009

Av Ronja Grahn - 31 december 2009 15:33


 

 Gott Nytt År!! :) 

-

Av Ronja Grahn - 31 december 2009 02:45

  


-.-

Av Ronja Grahn - 31 december 2009 02:15

O c h  v a r a  d i g  t r o g e n  t i l l  d ö d e n  s k i l j e r  o s s  å t . . .

Av Ronja Grahn - 30 december 2009 23:45

Trotsade kylan idag och gick ut på en promenad i 32 minus grader.. Måste säga att det var ganska härligt.. Men vart inte så långt bara 2-3 km. Hade med mig en väldigt glad Isa.

Kom in prova jag pilates, de va ju hur kul som helst.. Haha. Har ju en sån här boll åså får man instruktioner från dvd film. (Y)

Sen duschen, efter det barnvakt åt Viola och Tuvalisa.. Gullungar <3

Sen då så for vi till Arvids massa ärenden och sånt. Köpte även tv:n till mitt rum.

Nä nu ska jag va "social" me vännerna;) 

Kraaaaaaaam/Ronja

Av Ronja Grahn - 30 december 2009 10:06

Såg hockey till tre inatt, Sverige - Ryssland, 4-1 till Sverige.. ;)

Efter det så somna jag vid fyra till nattmix på ztv, vakna vid 06 och stängde av tv, somnade om och vakna sen halv åtta. Va på toa sen va jag och drack nå vatten, sen somna jag på soffan till halv tio. Haha. Härlig natt eller? Naaaaaae.

Har nyss ätit frukost ska ut nu..

Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 29 december 2009 17:06

1. Varje gång då går på fest lägger du ut en bild på bilddagboken elr liknande.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.








2. Du har inte spelat harpan med riktiga kort på år och dag.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.















3. Anledningen till att du inte har kontakt med folk är för att du inte har dem på msn.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.





















4.Du letar genom hela huset för att hitta fjärrkontrollen till tv'n i stället för att trycka på en knapp på tv'n..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.



















6. Din eftermiddagsaktivitet är data och du är alltid inloggad på msn även fast du inte är där.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.




















7. Du läser listan flinar och nickar.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.






















8. Du tänker på hur sjuk det egentligen är att sitta och läsa den här listan.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.




















9. Du var för upptagen för att märka att nummer 5 fattas.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.























10. Du kollade tillbaka för att se att det var sant.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

























11. Nu skrattar du åt dig själv.



;)



Av Ronja Grahn - 29 december 2009 11:50

-30.8 ute, inte kul.. Jag som hade planerat massa grejjer jag skulle göra idag.. ;) Nu har jag inte en enda aning om vad jag ska göra. Blir nog att fara till Arvidsjaur snart sen stor städning upp skulle behövas, vi få se sen om jag ids.. ;) heh.

Kraam/Ronja

:)

Av Ronja Grahn - 28 december 2009 22:54

Det gick då jätte bra i Luleå, mitt rum är snart helt klart.. ;) yeee!

Har kollat här lite och fikat, nu väntar duschen. Sen blire väl som vanligt datan/film/sova..

Kram på er/Ronja


Ovido - Quiz & Flashcards