Ronja Grahn

Alla inlägg under februari 2010

Av Ronja Grahn - 28 februari 2010 23:35

Då va denna helg över snart, 25 minuter till Måndag. *Suck*

Men känner på mig att den här veckan kommer gå väldigt fort, bara för att jag har ganska mycket att göra bort.


Film nu och sen sova.

Kram/Ronja


 


Av Ronja Grahn - 28 februari 2010 12:50

Känns som man sovit bort mer som hela dagen, men det måste man få göra ibland, söndagar är ändå så tråkiga. ;)

Nog för att jag missa bandyn jag skulle iväg och se klockan tolv, få se om man orkar fara klockan tre.

Känner mig gode trött även om jag sovit länge.. ligger och lyssnar på när grannarna spelar trummor.. låter såå bra.

Ska kliva upp nu och göra nå frukost.. eller ja kalla det lunch om ni vill.

 

Kramiz/Ronja

Av Ronja Grahn - 28 februari 2010 03:05

Nä, nu får det räcka för mig. Säger Gó Natt och kryper under täcket.


Tack för ikväll! :)

 


Kramiz/Ronja



Frågan är inte om, frågan är när..

Av Ronja Grahn - 27 februari 2010 16:15

Har vart med världens goaste kusiner mer som hela dagen idag, tolkat med snowboard bakom skotern har man å fått prova. De va faktiskt riktigt kul.. Och gick mycke bättre än vad jag trodde. Men nog kommer man ha träningsvärk framöver nog. ;p

Är hemma hos pappa nu, väntar på att han ska komma hem så det blir nå middag. Far till Arvidsjaur sen ikväll.. (y) Hör av er!

Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 27 februari 2010 12:06

For på badet med Viola och Alva igår eftermiddag.. Jätte härligt! :) Så söta kusiner man har alltså. Sen efter det vart de Fredagsmys hemma hos dom med alla.. :)

Nu ska jag ta och gå ut en sväng.. Sen få vi se vad det blir att göra idag, det är så mycke man vill hinna med.. :p Synd att man knappt hinner hälften.

Hoppas vädret blir lite bättre snart. Solen kan väl iaf titta fram?

Kram/Ronja



Av Ronja Grahn - 26 februari 2010 07:44

Såå härligt det är att vakna å veta att det är Fredag.. inte illa.

Ska platta håret nu, det står verkligen åt alla håll efter jag duschat, sen blire väl annat fix innan skolan.    

 

Kramiz/Ronja

Av Ronja Grahn - 26 februari 2010 00:12

  

Av Ronja Grahn - 25 februari 2010 23:38

Ovido - Quiz & Flashcards