Ronja Grahn

Alla inlägg under april 2010

Av Ronja Grahn - 30 april 2010 22:49

Det tar på krafterna att göra saker man inte borde då man är sjuk kan jag ju säga, men jag hatar att vara stilla.. lika mycket som jag hatar att vara sjuk.

Känner mig helt slut nu, tog mig ner en sväng till fjällbo ikväll och kolla på majbrasa..och träffa massa folk. Sen har det bara varit mys framför tv:n.

Nu blir det väl en film kanske.. Åhh.. Blir lite toki, mycket skoj man missar ikväll då. Menmen.. va fan ska man göra. Får väl ta igen det nästa helg.

Skolan har jag då kämpat mig igenom idag också, trodde inte jag skulle orka. Men det var inte så farligt. So-provet fick vi tillbaka idag och nöjd är ja då med resultatet.

Nä ni, nu ska jag pallra mig uppåt.

Hoppas ni alla har en trevlig kväll..

KramKram/Ronja

Av Ronja Grahn - 29 april 2010 22:26

Är irriterad på allt och alla just nu, inget fungerar som jag vill.. så säger GodNatt till allt och alla nu och går upp och kryper ner under täcket.

Sjuk och jävlig.. Vi få väl se om man orkar till skolan imorgon, beror på om det blir värre.

Lägg märke till att jag skrev "upp" Jepp, jag är i Granbo.

 

Sov Gott på er!

Av Ronja Grahn - 29 april 2010 18:03

oj, vad dålig jag är på att uppdatera nu..

 

Tjejkväll i Piteå ikväll, tänkte fara.. Men jag skippar det. Är ändå inte länge till nästa gång man ska till stan och rikast är man ju inte. 

Men har beställt lite saker med de som for.. hoppas dom hittar..

  

 

Få se vad man hittar på ikväll då. Bara ni hör av er om ni vill.

Av Ronja Grahn - 28 april 2010 17:22

Behöver jag ens säga en gång till att jag hatar Onsdagar? Härligt att det värsta av dagen är över iaf.

Nuu ska jag låsa dörren, stänga av ljudet på mobilen och lägga mig på soffan och hoppas på att få sova några timmar! Gäsp.

Av Ronja Grahn - 27 april 2010 12:12

Oj, vad den här dagen gå(tt) snabbt. Hade teknik på morgonen, sen engelska efter det håla på kemi:n så for hem en sväng för att fixa en grej.

Tillbaka, musik och nu är jag hemma igen.. Ska äta, sen packa ihop nå badisar.. Ryktas om att det är bad idag. Kul?

 

Sen så blir det middag hos Emma, inte illa!

 

Nie, nu ska jag stänga datorn för några timmar. Tjohej!


Av Ronja Grahn - 26 april 2010 20:53

Är alldeles överdrivet proppmätt.. Faster, kusiner och farmor,farfar har varit hära ikväll och grattat pappa, en massa fika blev det.

Nu åker jag till Arvidsjaur. Ska till Emmis. ;)



Av Ronja Grahn - 26 april 2010 13:30

Kom tillbaka till skolan och fick håla på bilden. Kul, tur man får nån motion iaf, blir ju en massa vänder fram och tillbaka.

Börjar inte om förrän kvart i tre. Kändes sjukt jobbigt att gå tillbaka för en tråkig biologi lektion.. menmen, vad gör man.

Snart är då dagen slut och jag får åka heeeem!


Av Ronja Grahn - 26 april 2010 12:28

Vart lite brottom imorse, klockan var en aning mer än vad jag trodde. Men han precis med bussen. Fast det va då inte bara jag som var seg imorse.. va då snabbast av alla sega. haha.

Mm, fast då så glömde jag ju mitt bankkort, usb, bok och nycklar.. duktigt va. Så pappa fick köra en vända till Arvidsjaur.. :p

 

Har just ätit, ris och köttgryta. Va gott. Och frukost fick jag i mig imorse också. Tänk om det alltid kunde finnas en smörgåstårta i kylen.. skulle ju må mycket bättre då på grund av att jag fått i mig frukost. ;) För det kan väl inte vara så onyttigt ändå? hahaha..

 

Nä nu ska jag sluta drömma, ska kika mailen sen fika..


Sen bär det väl av mot skolan igen.


Ovido - Quiz & Flashcards