Ronja Grahn

Alla inlägg under maj 2010

Av Ronja Grahn - 31 maj 2010 00:45

Nä, huvva så trött jag blev. Ska lägga bort datorn och sova, ladda upp för en ny vecka med nya möjligheter.

 

Godnatt mina vänner!

 

 

Du är mitt hjärta

Av Ronja Grahn - 31 maj 2010 00:23

     



Mamma är bäst, även om jag helt glömde bort att det var morsdag! ;)

Fixade sig ju iallfall.. Alla nöjda och glada.

Av Ronja Grahn - 30 maj 2010 23:53

Åååå yes, vilken lättnad. Kollade just mailen och Lars har svarat och bekräftat att han fått uppsatsen. Det va skönt att veta. Då slipper jag oroa mig över det. Nu känner jag mig gode klar med skolan, bara jag nu klara teknik provet. Men de måste jag ha gjort.. annars har han räknat fel.

Det är verkligen inte länge kvar nu av nian, fy fasen vad man kommer sakna alla.


Vad har hänt idag då? Jo, på förmiddagen hände det väl inte så värst mycket alls. Tog det bara lugnt, sen fick jag för mig att jag skulle baka. Så gick till ica för att handla lite, jo just.. vet ni vad som hände där. De va då de värsta, maggan (som jobba(t) på fridhem alla år, ja ni vet. Vände mig om åså stod hon bara där, shit tänkte jag "är hon frisk nu, nä det där kan inte vara maggan, men jo det är det ju visst, nää,joo" kunde då inte bestämma mig hur jag skulle ha det, men då när jag kom till kassan så va hon före mig i kön och då det är hennes tur att betala så skriker hon i kassan ut "ÄR duuuuuuu FRISK nu :D " och så svara hon: "nja, det är syrran" haha, ja.. man kan då inte neka att dom var lika varandra. Tjuvlyssna lite och fick höra att maggan är bättre.. ligger på sjukhuset i Arvids nu..de va ju bra. Det där va lite roligt faktiskt "ne, syrran" Så låt er inte luras maggan har en syster som ser lika dan ut. hahaha..


Iallfall så for jag hem då, baka nå muffins som vart helvete äckliga. Så gjorde en kladdkaka istället.

Sen kom Linnea och hade en massa saker att berätta, så vi tog en promenad som vart i 2 timmar. Ni anar nog inte hur långt vi gick. Men vi behövde verkligen prata.

Sen så va jag hem och fixa lite granna innan mamma kom hem. Efter det har jag bara tagit det lugnt.

--------------------------------------------------------------------------------------------


Haha, Ja Kajsa gör det du!


---------------------------------------------------------------------------------------------


J a g  ä l s k a r  d i g !!

:)

Av Ronja Grahn - 30 maj 2010 11:22

Hej och hå, då har man tagit sig upp också.

Men huvva, det va då inte alls nå bra väder, regnar och blåser. Men inte gjorde de då det imorse?

Aja, ska jag vara ärlig så gör det fasen ingenting, blir en mysig-inne-dag.. kanske.. tills nån säkert ringer och förstör den.. haha. Brukar väl bli så.

 

Fast jag måst ut och springa sen, fast det får nog bli ikväll. Om nu inte regnet öser ner. Skulle springa igår egentligen men inte fan blev de då av.. dåligt av mig. Ingen som vill hänga med ikväll då?

 

 

Nu ska jag dricka upp min fruktsoppa sen ringa ett samtal♥

 

 

Och inget mail fanns då i inkorgen, btw..


Av Ronja Grahn - 30 maj 2010 10:30

jag har insett att: de finns många idioter
jag har lärt mig: att livet fan inte är lätt alla gånger
jag lyssnar på: musik
jag pratar: mycket
jag tycker om: dig
jag avskyr när folk: ljuger
min bästa vän är:.. har många
min första bästavän hette: Linnea
kärlek är: inte alltid lätt
bästa tiden i mitt liv var: ..oj, det finns många bästa stunder.
om jag fick en sak i hela världen: "han"
när jag lagar mat: är inte mamma hemma

den bästa känslan är: när saker blir precis som man vill.
jag är bäst på: allt
jag är sämst på: inget?

Jag kommer alltid att vara: den jag är
det finaste som finns är: barn
i sommar: ska jag ha förjävligt kul
sist jag verkligen grät var: i början av veckan, då jag fick veta sanningen.
när jag vill tänka går jag: ut på en promenad
min mobiltelefon är: svart
när jag vaknar på morgonen: är ja trött
innan jag går och lägger mej: ställer jag väckarklockan
just nu tänker jag på: vad jag tänker på
bebisar är: bland det finaste som finns
idag har jag: inte hunnit göra så mycket än.
ikväll ska jag: leva livet
imorgon kommer jag: vara trött
Jag vill verkligen: att allt ska bli lätt här i livet.

Av Ronja Grahn - 30 maj 2010 09:32

Godmorgon!

Sitter i sängen och ser nyhetsmorgon samtidigt som jag kollar här vid datorn.

Undra vad man riktigt skulle hitta på idag då?

Vädret verkar då vara fint. Hmm..


Ska iallfall börja med att kolla om Lars har svarat på mitt mail med uppsatsen, har skickat den två gånger nu. Men får ju inget svar.. känns lite osäkert. Eftersom han tydligt brukar bekräfta att det kommit fram.

Men han kanske har annat för sig om helgerna..haha, nåja..ingen kan då iallafall säga att jag inte har skickat..

Av Ronja Grahn - 29 maj 2010 20:47

Hahaha! Jag gjorde bort mig lite idag.. va och handlade med mamma på konsum när vi passerade hyllan med tårtor.


Mamma - Jag har då redan köpt en tårta till imorgon

Jag - Va fan ska vi me en tårta till imorgon?

Mamma - men?

Jag - ehh, va?

Mamma - Det är ju morsdag

Jag -  JAaaaaaaaahaa.



Haha.. bra man har koll. Va fan ska man köpa åt mamma på morsdag då?

Nu ha jag nå att grubbla på.. eller rättare sagt ännu mer att grubbla på..

Av Ronja Grahn - 29 maj 2010 20:35

Sitter i soffan, äter karra och ser sommarkrysset. Mår bara gott..

Blir nog att fara ut sen ikväll.

Hör av er!

  

 

Skapa flashcards