Ronja Grahn

Alla inlägg under december 2010

Av Ronja Grahn - 31 december 2010 17:22

Är så gott som klar för kvällen/natten, ska bli så sjuuuuuk skoj!

 

Önskar alla läsare ett Gott Nytt År!

 

Kramar/Ronja

 


Av Ronja Grahn - 30 december 2010 13:00

Har haft så sjukt ont i ena öga sen jag vakna, inte kul. Känns mycket konstigt.

 

Nu ska jag och Sanna ut och äta lunch, sen får vi se vad som händer!

 

Ha en bra dag allihopa!

 

Kram

Av Ronja Grahn - 29 december 2010 23:35

Har sån beslutångest, om jag ska köpa en mobil. Fast det är jag nästan helt säker på att jag ska. Och jag vet vilken jag vill ha också.

Men kan inte bestämma vilken sida jag ska beställa ifrån (telia,cdon,elgiganten, osv.) Eller om jag ska fara till stan eller om jag ska gå in på expert. Priset skiljer sig ju lite på alla ställen, men då ingår ju olika, som tex mobilsurf och sånt.

Eller ska jag skita i att köpa en telefon, satsa på att köpa en dator istället?

Nä, jag får ju ont i huvet av alla mina funderingar.

Godnatt!  

Av Ronja Grahn - 28 december 2010 21:00

Tog sovmorgon imorse, måste nog vart första gången som Nils vaknade före mig. Händer inte allt för ofta iallafall.

Tog en promenad i kylan med Isa, sen har vi vart förbi hemma hos han.

Middag hos min farmor och farfar, och nu är vi i Granbo. - 34,4 här. Huvva!

 

Nu blir det fiiiiilm!




Av Ronja Grahn - 27 december 2010 19:45

Vaknade imorse FRI från huvudvärken och all skit.. vilken LYCKA!   

 

I eftermiddag packade vi ihop sakerna och for hem, bortsett från gårdagens hemska migrän så har jag haft det sjukt bra och skoj. Helt ärligt kan jag säga att det faktiskt är skönt att komma bort från "allt" ibland. Komma ut, känna sig frii. Ja, ni fattar. Lämna samhället, datorn, telefon osv.

 

Ikväll blir det myskväll med hjärtat + en massa go saker. Mmmm!   

Av Ronja Grahn - 26 december 2010 23:45

Söndag - Har haft jätte kul idag, förutom att jag drabbades av världens jävla huvundvärk som gick över i migrän.

Huvva, var då helt klart det hemskaste på länge. En heeel dag med huvudvärk som bara blir värre och värre tills man kräks och somnar utmattad. Inget man önskar sig precis! Lovar.



(Skrivet Måndag)

Av Ronja Grahn - 25 december 2010 16:15

Trots att det vart väldigt sent igår kväll, så pallrade jag mig upp sju imorse för att fara på experts - mellandags - monster - rea. Men dock vart jag ganska besviken. Blev därför inget.

 

Nu har jag packat väskan, ikväll blir det skoter till Nils stuga. Kommer hem på måndag. :)

 

Tjooofräääs!

Av Ronja Grahn - 24 december 2010 22:30

Julafton har varit kanon! Nu ska jag avsluta denna dag med att sjunga i kyrkan. Är såå glad!

 

Kommer nog några bilder senare!

 

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards