Ronja Grahn

Alla inlägg under januari 2011

Av Ronja Grahn - 31 januari 2011 18:12

Började halv sju imorse, så var uppe himla tidigt.

Har haft en kanon dag på "jobbet". När jag slutat var jag hem en sväng. Sen till farmor och fika. Där jag blev kvar till lite bakom fem.

For då ut en sväng på samhälle.

Har köpt två nya tröjor och hårfärg, nu ska utväxten bort!

 

Får väl se hur länge jag orkar vara vaken ikväll, tog ju en sovis hos farmor. Så än är det väl lugnt.

Kanske ska lägga mig i soffan och kika solsidan. Har ju laddat hem hela första säsongen. Så grymt bra! :)

Av Ronja Grahn - 30 januari 2011 20:44

Men guuud så less jag är på min dator nu, skulle ladda hem ett program så jag kunde ladda hem en film.

Men misslyckades två gånger, och fick nå annat skit.

3:dje gången fick jag det program jag ville ha. Men det tidigare har ju gjort datorn helt knäpp.

Skrev nyss ett lång inlägg, och skulle publicera det. Men då ska det såklart förvinna istället. Så irriterande.

Nåja.. Får väl sammanfatta vad jag skrivit.

 

Blev ett jätte härligt gym pass ikväll, är så nöjd så!

Sen jag kommit hem har jag duschat och sett solsidan.

Nu ska jag snart krypa ner under täcket och kika på lite plugg. Sen sova så fort jag kan så jag är riktigt utvilad till imorgon.

 

Känns hemskt att det redan är sista veckan på dagis. Inte vill jag väl lämna alla dessa små super söta charmtroll redan inte.

 

Nä, nu ska jag avrunda. :)

Godnatt, sovgott!

Av Ronja Grahn - 30 januari 2011 17:04

Suck, vilken tråkig dag.

Tror jag tar och far till gymmet snart, kanske fixa lite middag först.

 

Jag vill bara att denna dag ska ta slut.

Av Ronja Grahn - 30 januari 2011 11:22

Har lite svårt att bestämma vad jag ska göra av dagen, kanske skulle tagit med en hund och promenera till Dollar. Men kändes samtidigt lite jobbigt. Men jobbigast är väl kanske att ta sig ut.

Vet inte heller riktigt om jag ska göra bort gymmet nu på förmiddagen eller ta det ikväll?

Sen ska det slås in paket som ska skickas iväg, kanske man skulle gjort bort det också så det är klart.

Och Dipsy vill nog ha städat i sin bur. Sen så finns ju alltid lite pluggning också.

 

Nåå, kanske bäst att sätta igång med något.

Av Ronja Grahn - 30 januari 2011 11:20

The Spotify Test! Du gör såhär: Ta en av dina spotify listor, Den måste ha över 24 låtar och tryck på "shuffle" alltså slumpa, sen trycker du på next och skriver in låtnamnen!


Hur mår du idag? Inget att förlora
Kommer du komma långt i livet? Balladen om konsekvenser
Hur är skolan för dig? Gatan upp
Vilken är din livshistoria? Kändisar
Hur ser din framtid ut? Ring on Fire
Hur blir din morgondag? Jag ser ett regn
Vilken låt kommer spelas på din begravning? It’s a heartache
Vad är det bästa med dina vänner? I min natur
Vilken sång beskriver dig bäst? Reason to Cry
Hur ser ditt liv ut just nu? Baja maja
Hur var du som barn? Hope there’s someone
Vem kommer du gifta dig med? Här står jag
Hur ser världen på dig? Gajan Kristnaskon
Vad tycker dina vänner om dig? Nr 1
Kommer du någonsin få barn? Flickan ovanpå
Vilken låt beskriver den du är attraherad av? Allvarligt talat
Hur blir du igenkänd av folk? Innan mörkret faller
Vilken är din livsfilosofi? End is near
Vad tycker dina föräldrar om dig? Det hon vill ha
Tycker andra att du är attraktiv? Hjärter dams sista sång
Vad kommer du säga när du gör slut med någon? Hon älskar snabbt


Hahaha.. va fan ;)

Av Ronja Grahn - 30 januari 2011 09:17

  

Vad skulle man ha hittat på idag då?!



  

Av Ronja Grahn - 30 januari 2011 02:19

Har varit en kanon dag. Det blev en jätte härlig skoter tur till Granbo mitt på dagen. Så for vi ut och grilla hamburgare med stefan, lotta och kusinerna mina. Såå trevligt! :)

Senare körde vi hem till Arvidsjaur igen, och laga tacos till middag hos mig. Gott, gott!

Ikväll har vi tagit det lugnt bara, sett tv och film.

 

Nu ska jag stänga datorn och krypa ner brevid hjärtat som håller på somna, blir tidig morgon imorrn. Iallfall för han som ska upp och arbeeeeeta.

Själv kanske man tar sovmorgon.. :)

 

Nattinatti!

Av Ronja Grahn - 29 januari 2011 11:16

Vakna före nio imorse, pigg och glad. Trodde jag skulle vara jätte trött, efter denna vecka. Men icket.

Har ätit frukost och varit ut en sväng.

 

Om vädret inte bli värre, så blir det en skoter tur till Granbo snart.

Men först en sväng hem till Nils.



Ovido - Quiz & Flashcards