Ronja Grahn

Alla inlägg under februari 2011

Av Ronja Grahn - 28 februari 2011 23:29

Mäh, så fort kvällen gick! Hann jag göra allt plugg jag skulle? Nej!

Skiiit, nåja. Får väl ta nya tag imorgon.

Har just duschat, nu ska jag mysa ner i sängen och lösa lite knep, kika lite på tv:n, sen sova.

Godnatt alla läsare! :)

Av Ronja Grahn - 28 februari 2011 20:41

Har haft huvudvärk ikväll, förstår inte varför. Blir så less. Men efter några timmars sömn så är den borta!

Sitter och ser familjen annorlunda nu, men snart är väl de slut. Då blir det lite plugg, sen får vi väl se då när man somnar ikväll.

Känns då som jag blev hur pigg som helst utav att sova en stund.


Fast just ja, nu kom jag på röran i mitt rum, städa och duscha ska jag hinna med ikväll också. Suck.


btw. Provet gick precis exakt så dåligt som jag hade räknat med att det skulle gå.

Av Ronja Grahn - 28 februari 2011 11:34

Måndag idag då, känns helt okej faktiskt!

Är pigg och glad, sov ju hos Nils inatt. Så steg inte upp förrän halv nio. Skööönt! Det är ju så himla nära till skolan dåe.. :)

Nils for hem till piteå halv sju imorse, tråkigt!

Men snart är det ju helg igen + lov.. :)

 

Har nyss ätit lunch och börjar snart om igen.

Data prov i eftermiddag = inte taggad alls.

 

Tjjoofrääääs!


Av Ronja Grahn - 27 februari 2011 16:29

Söndag igen, klockan är halv fem och vi har inte tagit oss ut genom dörr´n ens. Hemskt! Men Nils är ju fortfarande sjuk, så vi kan skylla på det.

Vi har verkligen inte gjort mycket idag, spelat, sett tv, ätit.. typ.

Och snart är väl jag också sjuk.. :/


Ska nog ut och ta lite frisk luft snart, börja få ont i magen (tror dock det beror på godisarna jag ätit i helgen. :p )


Ikväll är det träning som gäller, gymmet och kanske en stund på fotbollsträningen vi får väl se.


Haha, Theresé. Matte prov du vet.

Kom du ihåg att i Fredags då jag sa att vi hade två prov så svara du vad mer än matte? Och nu undrar du vad mer än data? Hahaha :) Lite små roligt ändå ;)


Alltså, två prov nästa vecka. Matte och data.. inte taggad alls.

Av Ronja Grahn - 26 februari 2011 13:25

Vilket väder vi fick idag, 3 plus grader och solen skiiiiner. :)

Har varit hem en snabb sväng på morgonen och hämtat lite saker, men är tillbaka hos Nils nu. Ligger i sängen och kikar på tv, blir nog mest troligt en lugn inne dag trots vädret. Nils är ju fortfarande sjuk.

Men det kommer ju fler fina dagar, förhoppningsvis!


Ska nog passa på att plugga lite idag, 2 prov nästa vecka.

Men först lunch!

Av Ronja Grahn - 25 februari 2011 22:41

Skönt med helg, ligger och ser film med hjärtat just nu. Men börjar vara riktigt trött. Skriver mer imorgon. Kram

Av Ronja Grahn - 24 februari 2011 22:51

Ligger och myser brevid en kokhet förkyld och febrig pojkvän. Ska snart sova så man orkar med morgondagen. 5 hela månader med Nils idag. Älskar dig hjärtat!

Av Ronja Grahn - 23 februari 2011 22:18

Sitter vid mitt fina bord och pratar med hjärtat!

Ska alldeles strax lägga mig i sängen och sova, skulle jag egentligen gjort för länge sen. Men har haft fullt upp med annat.


Vet inte så mycket att skriva, har varit en bra dag! Gymmet gick sådär, och ikväll har vi lekt och fikat med pyssel tjejerna i pysselgruppen pysselbitarna. :)


Nä nu ska jag slå igång tv:n, och krypa till sängs. Har de senaste två nätterna sovit så gott. Och det är jag glad för. Det betyder alltså att jag kan ha som jag har möblerat. (De första dagarna sov jag ju skit dåligt)

Men jag kanske insett nu att jag trillar inte ner. :p


Imorgon skola - 08.20 - 16.00 Tjoho, eller nå!

Men dess bättre/roligare kommer Nils hem redan imorgon. Längtar!


Godnatt på er!

Ovido - Quiz & Flashcards