Ronja Grahn

Alla inlägg under mars 2011

Av Ronja Grahn - 31 mars 2011 20:36

Förstår inte vart denna dag tog vägen? Jag som skulle så mycket..

Nu är det snart godnatt, och jag har inte gjort ett skit. Trots att jag varit hemma hela dagen. Förkyldningen börjar gå åt sitt rätta håll, och imorgon ska jag nog orka med skolan. Har vilat upp mig ordentiligt. Dock så blir det ingen träning.



 

!

Av Ronja Grahn - 30 mars 2011 21:57

 

Av Ronja Grahn - 29 mars 2011 20:30

Idag har vi haft friluftsdag uppe på Vittjåkk, hur härligt som helst!

Men är rätt så trött nu, men det blir man väl när man varit ute hela dagen, plus så har jag ju fått en grym förkyldning som verkligen tar mina sista krafter.

Nu ska jag hoppa i ett varmt bad, sen blir det film och tidig kväll. :)

Kramen!


Av Ronja Grahn - 28 mars 2011 19:53

Vilken härlig dag! :)

Ingen mer data, så sluta ju klockan två.

Har varit ute och handlat med mamma lite grann i eftermiddag. Lite grejer inför imorgon och lite andra små fynd. Sen fick jag mig även en ny jacka. :)


Har blivit dunder förkyld också, hur jobbigt som helst! Nyser typ hela tiden, och det rinner ur både ögon och näsa.

Somna på soffan en stund ikväll, och vakna av att jag just och pass kunde andas. Alldeles täpt i näsan och det kliar i halsen.


Inte vet jag om jag tycker det är så himla kul.


Nu blir det lite pluggning, sen tv- tittande skulle jag ju tro. :)

Av Ronja Grahn - 27 mars 2011 21:00

 

Av Ronja Grahn - 27 mars 2011 01:01

Vilken lång dag detta varit, men inte vet jag om det känns som jag hunnit med så mycket. Blev 1 mil:s promenad idag med Isa. Tog ju bara 1 timme och 50 minuter. Grymt härligt!


Nu känns ögonlocken riktigt tunga, har sett film mest hela kvällen. Men nu blir det nog godnatt snart.(iallafall för mig) Ska bara kika så alla djuren i denna lilla lägenhet är nöjda och glada först. Måste ju sköta mitt jobb som "vakt".


Ska försöka få Nils att förstå att han egentligen också är jätte trött. Så ska vi sova sen.

Upp tidigt imorgon, eller tidigt och tidigt.

Barnkören "min" ska ju sjunga i kyrkan, kom och kika!:)



Kom ihåg att flytta fram klockan 1 timme inatt, kära läsare! =)

Av Ronja Grahn - 26 mars 2011 11:00

Vad skulle man ha hittat på idag då? :)

Kanske en lång promenad med Isa i de halv braiga vädret.

Av Ronja Grahn - 25 mars 2011 15:15

Så himla härligt med helg!

Ovido - Quiz & Flashcards