Ronja Grahn

Alla inlägg under april 2011

Av Ronja Grahn - 30 april 2011 07:28

Godmorgon!

Vakna tidigt imorse, av nån konstig anledning. Men det var väl lika bra. :)

Om någon timma bär det av mot stan för shopping.

Sen har jag bestämmt mig för en annan sak också, och ja, lite nervöst känns det. Men jag ska!:)


Ha en bra dag allihopa!

Kramar

Av Ronja Grahn - 29 april 2011 21:58

Freeedaagsmyyyyyyyyys!!

Av Ronja Grahn - 28 april 2011 16:30

Har nyss kommit hem från skolan, har insett idag att det är Engelskan som gör Torsdagarna tråkiga. Haha!

Vi har ju läst klart engelskan nu, så..

Kanske just därför som jag är lite extra glad.


Ska duscha, sen fixa middag!

Av Ronja Grahn - 27 april 2011 11:56

Sitter på skolan, har just haft lunch och ska nu forstätta med nå tråkiga frågor.

Förmiddagen har däremot vart skojj.

Nu vill jag bara att klockan ska bli 14.00 så jag får gå hem!


Trött och less.


:)

Av Ronja Grahn - 27 april 2011 11:46

Pelle fick en femma i födelsedagspressent.

- Tack farmor, sa Pelle.

- Det var så lite, svarade farmor.

- Ja, det var det verkligen, sa Pelle.


Av Ronja Grahn - 26 april 2011 19:33

Ganska ordentligt riktigt jobbigt att skolan har börjat om igen. Suck!

Nåja, bara hålla ut. Snart sommarlov. Om sådär 6 veckor.


Har sprungit gåsrundan ikväll, och trodde jag skull dö. Nog trodde jag jag hade lite bättre kondis än såhär. Men tydligen inte.

Har endel att träna på i sommar.

Blir nog bättre nästa gång. haha!


Ska snart cykla iväg till Nils, håller på installera en grej på min dator nu. Men så fort den blir klar så. :)

Han har ju lov i veckan, jätte kul. Inte lite avis.


Har varit en sväng till Granbo också ikväll, grattat pappa som fyller år idag, fikat lite. Och fått en kraam av världens sötaste kusiner!


Det blev nog en bra dag trots allt! :)

Av Ronja Grahn - 25 april 2011 23:15

Tröttare än tröttast, snart sova så man orkar upp imorgon. - Skola.

Har haft en bra dag, med mycket soool - sooolning.


Godnatt!

Av Ronja Grahn - 24 april 2011 08:00

Godmorgon!

Om en halv timme bär det iväg upp på vittjåkk för lite jobb, sen i eftermiddag till Tallberg.


Ha en bra dag!

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards