Ronja Grahn

Alla inlägg under juli 2011

Av Ronja Grahn - 31 juli 2011 09:33

Godmorgon!

Alla sover fortfarande, men inte jag som vanligt. Suck.

Ska göra nå frukost, sen ut och hitta på nå.. funderar på att ta en tur med Apache, men vi får väl se. Eller kanske en sväng till sjön.

Tänk om bara alla moln kunde ta och lämna himlen en stund, men gärna komma tillbaka imorgon.. skulle uppskattas!


Hejsvejs!

Ha en bra dag allihopa!:)

Av Ronja Grahn - 30 juli 2011 13:15

Vilken härlig daaag!   

Av Ronja Grahn - 29 juli 2011 09:18

Så skönt med sovmorgon, är ledig hela dan idag.

Snart blir det nog frukost, sen får vi se vad som händer.

3 lediga dagar, sen, sen så börjar planteringen.. vore ju lögn om jag säger att jag längtar.


Hoppas på mycket soool i helgen!


Kram

Av Ronja Grahn - 28 juli 2011 21:15



Alltid lika jobbigt då nån lämnar jordelivet, men känns skönt att veta att du inte behöver ha ont längre.

Du kommer alltid finnas kvar i våra hjärtan.

Fina, fina Isa.


     

Av Ronja Grahn - 27 juli 2011 17:06

Ligger på balkongen och solar lite, dock så gick solen i moln nu.. så jag sträckte mig efter datorn för en snabb uppdatering.. ;)

Såg att det stått lite stilla här, men nu är det fixat!


Har jobbat hela dagen idag, kanon väder har det varit ute.. hoppas det fortsätter så. Vet som inte mer vad jag ska skriva.


Ska ta och göra rent åt Dipsy och Cloetta, sen blir det nog middag.

En lugn och tidig kväll, jobbar imorgon med!:)


Krami

Av Ronja Grahn - 26 juli 2011 18:00

Blev väckt av telefonen som ringde imorse, behövdes på dagis idag. Så en halvtimme senare var jag på jobb.

Har slutat för bara en stund sen, är i Granbo.. ska ta med lite saker till Arvidsjaur där jag blir över natten. Blir jobb imorgon med!:)

Av Ronja Grahn - 25 juli 2011 19:30

Jobbade till halv tre idag, sen kom Alva, Viola och TuvaLisa (Kusinerna) och bada med mig ungefär 3 timmar. Lite lagomt trött nu.


Har nyss kommit hem till Granbo, nu blir det film och mys!

Av Ronja Grahn - 24 juli 2011 22:42

10 månader med min finaste idag, Älskar dig!


 

Ovido - Quiz & Flashcards