Ronja Grahn

Alla inlägg under september 2011

Av Ronja Grahn - 30 september 2011 04:10

Ooo, jises så trött jag är. Det är för tusan inte ens morgon så här tidigt.

Har väl typ fått sova 3,5 timmar. Blir spännande och se hur detta slutar. Hade jätte fullt upp igår så orkade inte skriva nå på kvällen..


Ska se igenom så jag har allt, 04.45 blir jag hämtad av min mentor som är snäll och skjutsar ut oss till flygplatsen. 06.10 går flyget. Och JA, jag är nervös. Hua!

Men det ska nog gå bra.. :)


Vet inte mer vad jag ska skriva, nästa gång jag skriver är jag i Tyskland (ikväll), ofattbart!


Ha en mycket bra dag hörrni, och kom ihåg att jag nås numera bara på skype, bloggen, facebook och hotmail.


Kram

Av Ronja Grahn - 29 september 2011 12:13

Sov gott vännen!


   

Av Ronja Grahn - 29 september 2011 09:10

Tänk att imorse då jag verkligen inte ville stiga upp, hade jag egentligen inte behövt göra det. Men det gjorde jag, och stressade iväg till skolan. För att sen 5 minuter senare få höra att läraren som vi har hela morgon är sjuk. Och vi har självstudier. Då känn man bara ååååå!

Fast å andra sidan så är jag väldigt glad över det, för det betyder ju bara att jag får mer tid till de som skulle göras ikväll. Eftersom jag gjort alla rapporter hon ville vi skulle göra klart nu.

Har tex. redan börjat tvätta, så det slipper jag göra sen.. =)


Nu ska jag göra mig nå frukost, eftersom det inte hans med tidigare.

Ska inte vara tillbaka på skolan förrän 12.30 Naaajjss!


Ha en bra dag!!

Av Ronja Grahn - 28 september 2011 23:50

Känner mig typ lika trött nu som jag gjorde imorse då jag steg upp.. huvva!!


Har gjort endel saker ikväll, men känns som jag har kvar hur mycket som helst till imorgon. Bara ligga i och vara duktig då Torsdagen väl kommer, för nu orkar jag absolut inget mer. Morgondagen får bli som den blir.. :)


Köpte ju karrra tidigare idag, men efter en ordentlig och jätte go tacos middag, var jag inte alls lika godis sugen. Vilket betyder att jag knappast kommer vara gnällig imorgon.. ;) Och Franziska slipper följa till statoil.. hehe!


Blir nog en bra dag.

Godnatt på er!

Av Ronja Grahn - 28 september 2011 19:09

Har tusen miljoner saker som ska göras just precis nu känns det som.. och såklart sätter jag mig och bloggar.. Typiskt!!

Men känner mig inte så värst taggad till att göra nå, är bara trött och ...typ nervös. Det är fasen inte många timmar till vi lyfter från marken.

Och inte nog med det så ska jag hicka också, om nu nån bryr sig? haha.. Men seriöst.. finns det nå mer irriterande?!


Nä kanske man skulle ta sig i kragen trots allt, senare ikväll ska håret bli färgat.. Inget jag egentligen hade tänkt göra innan Tyskland. Men har kommit på nu att jag är less det jag har nu.. dags för det röda-bruna! =)


 

Av Ronja Grahn - 28 september 2011 16:16

Nyss kommit hem efter en lång dag, som ändå gått rätt fort. Och varit helt okej.

Imorse kom en klass från sjuan, som gick och lyssna på våra olika stationer som vi från bf2 fixat. Jag och Elin berättade för dom om kärlek, vad som är bra att tänka på...hehe!

Det gjorde vi bra iallafall.

Sen reflektera vi och hade nå genomgång med läraren.

Efter lunch skulle niorna komma och två från bf skulle berätta för dem om programmet. Och eftersom Theresé blev sjuk och var tvungen fara hem, så ställde upp och tog hennes plats.

Så var inte så förberedd med andra ord, men det gick bra iallafall!:)

Och nu är då det bort gjort..


Var en sväng på dollar och köpte lite karra, det har jag allt gjort förtjänt av.. ;)

Så fick jag ett sms av mamma att det bir tacos till middag, det är LYCKA!


Ikväll ska hamsterburen städas, eftersom jag inte hann det igår. Så ska jag försöka skriva klart packlistan också, och nån form av handlingslista - små saker man behöver som shampoo osv.

Sen ska jag även göra klart nå uppgifter så jag slipper sen.. :)

Av Ronja Grahn - 28 september 2011 07:19

Åååh.. vem tusan kom på idén om att stiga upp på morgon.

Huvva så trött jag är!!


Ska äta nå frukost nu, sen skynda på att bli klar. Ska vara på skolan redan åtta idag, för att hinna gå igenom vad vi ska säga när några tjejer från högstadiet kommer.


Ha en bra dag!


 

Av Ronja Grahn - 27 september 2011 23:03

Välkommen Greta!  

Ovido - Quiz & Flashcards