Ronja Grahn

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Ronja Grahn - 3 januari 2012 21:37

Blev en sväng till Granbo och finaste kusinerna idag, riktigt kul! De är så himla söta! :)


Kom hem igen för nån timme sen, ska ta fram nå choklad och min bok nu.. sen bara sjunka ner i soffan!


Blir nog inte så sent ikväll, känner att ögonen redan börjar bli tunga.. men det är ju egentligen lika bra. Somnar jag tidigare, kanske jag tar mig upp imorgon.. kanske.

Av Ronja Grahn - 3 januari 2012 11:40

Ställde klockan på straxt före nio imorse, steg jag upp? Neej. Suck. Måste ju skärpa mig liiite, om inte jullovet ska skena iväg helt och hållet.

Har iallafall nyss fått på mig mysrocken och tagit mig till soffan, ska göra nå frukost så jag då inte somnar om här.

Sen vet jag inte vad man skulle hittat på, ut i snöstormen?


Nils är i Tallberg och återvänder på Torsdag.


Blir nog mycket isfolket idag med.

Av Ronja Grahn - 3 januari 2012 00:36

Det här är andra gången jag hamnat i denna situation, då mitt beslut har avgjort mycket, otroligt mycket, ett annat liv.

Jag eller ingen, det blir du eller så..

Det är grymt jobbigt, även om det är fel av mig att lägga skulden på mig själv.. så kan jag inte låta bli.

Klumpen i magen är stor, och vill bara inte försvinna.


Livet är så sjukt orättvist!!



Men jag vet längst in i mitt hjärta att du har det bra på de förevigt gröna ängarna...

Vila i frid!

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards