Ronja Grahn

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Ronja Grahn - 6 januari 2012 20:14

Har ätit jätte god middag och fått skratta som aldrig förr,vet dock inte om det berodde på humor eller trötthet.. ont i magen fick jag då!

Blev en promenad till konsum med syster och Nova för lite gosaker, nu ska jag kika på the voice sverige.. lite små rolig musiktävling faktiskt!



"Suddasuddasuddasudda bort dom
Som hugger dig i ryggen när du vänder dig om"



Av Ronja Grahn - 6 januari 2012 16:53

Den tvåsiffriga tusentals siffran är tillbaka, mer än nöjd!

Nu ska jag bara komma ihåg att mata den nån gång per vecka.. :)


 


Av Ronja Grahn - 6 januari 2012 15:10

Blev en sånhär dag med sovmorgon, lång sovmorgon.. och sen inte gjort någonting alls. Har stickat lite, läst lite, sett solsidan.. och mumsat cola snören.. som nu råkade bli min frukost/lunch, var inte hungrig alls då jag vakna. Skumt.


Ska nog fortsätta med att göra ingenting, kanske ut på en promenad om jag orkar.. känns som det skulle behövas, blir ju som tokig om jag inte får frisk luft på en hel dag. I värsta fall får jag väl promenera fram och tillbaka på balkongen.. min ork till allt har förvunnit.




- Är detta början på slutet?!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards