Ronja Grahn

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 21:34

Har kommit hem från Skellefteå och hunnit med både packa upp, städa rummet, städa åt hamstrarna, duschat och fikat. Är helt slut nu, men har haft en kanon dag.. ska man shoppa så ska man shoppa i Skellefteå helt klart. Är alltid så himla nöjd då jag kommer hem från denna stad.

Tror inte jag orkar ta bilder på allt, men hittade iallafall:


3 stickade långa tröjor/tunikor

Strumpbyxor

Hårsnoddar och hårnålar

T-shirt

5 sockar

Krisgris (super söt spargris)

Krage

Bh

3 filmer

1 lång storpolo, även den stickad


Som sagt, jätte nöjd!


Nu blir det film och mys med hjärtat mitt, sen är det nog godnatt för min del.. är helt knäckt!

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 08:00

..Ska försöka lämna sängen så jag hinner göra mig klar innan vi ska fara, bär om en stund av till Skellefteå.. guuu såååå hääär ska shoppas!


Ha en bra dag!

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 00:49

Hoppar i säng och laddar för morgondagens äventyr!! :)


Godnatt!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards