Ronja Grahn

Alla inlägg den 2 juli 2011

Av Ronja Grahn - 2 juli 2011 17:41

Var inte så jobbigt som jag trodde att åka buss imorse, gick ganska fort. Men kanske berodde på att jag var så trött.. :)

Framme i Piteå så har vi ätit lunch, gått på stan (Nils köpt nå nya kläder) och jag kika nå på skor, men kunde som vanligt inte bestämma mig.. :p

Sen bar det iväg till Djur magazinet där det blev stor shopping, tycker det är lite irriterande att det inte finns nån djuraffär i Arvidsjaur längre. Man vet ju inte när man far till stan nästa gång och hur länge vadd, mat och sånt kommer räcka.

Jag tror minsann jag måste dit igen och köpa mer av vadd.

Kajsa hade ju också beställt med mig, så blev ganske mycket saker. Meen meen, det behövs ju. Köpte till och med upp all vit hamster vadd, så var tvungen ta paket av den bruna sorten. Som inte såg så kul ut, men vad gör man. Så är paketen så himla små också. Blir nog en sväng och köpa fler imorgon.

Efter denna affär for vi och såg då Moa spela en match, tyvärr så förlora dom och åkte då ut ur psg. Lite synd, men dom kämpa bra! :)


Jag och Nils är i hans lägenhet nu, snart blir det prommis till Ica. Sen myskväll.

Kram på er!

Av Ronja Grahn - 2 juli 2011 07:20

Så jävla trött, kom hem från Skellefteå halv fem inatt/morse. Nyss ringde klockan, så det är bara stiga upp igen. Ska med buss till Piteå om typ en halv timme, så bäst att sätta fart kanske. Tur det kommer ta typ 4 timmar att åka. Sova hinner jag då!


gääääsp!

Ovido - Quiz & Flashcards