Ronja Grahn

Alla inlägg under oktober 2009

:)

Av Ronja Grahn - 31 oktober 2009 16:45

Sov morgon idag också, såå mys.

Har vart ute ganska mycke idag, bara tagit det lungt. Kusinena va över hit en stund och busa. Fixa med lite annat ute sen, och så..  

For och sparka med Viola en bit efter vägen också, fi tusan va det gick fort. Vägen va ju blank hal.

Tyckte hon va skit skojj, men nästa gång vi skulle ut med sparken så körde Sandbilen just förbi framför näsan på oss, de va ju lagom skoj. Naae?!

Så då gick he då inte sparka mer för idag, heh.

Fint väder har det då varit idag och plusgrader, inte dåligt alls.


Ska snart äta nu sen blire fara upp till Arvids och va med dom bästa! :)

Kramiz/Ronja


Kajsa - Jo, det tror jag med att jag får. Kommer bli så himla skoj.

Tråkigt, me jobb i helgen. Stackare! Men hoppas du får det bra ändå. Kram 

Av Ronja Grahn - 31 oktober 2009 00:08

     

Av Ronja Grahn - 30 oktober 2009 22:15

Måste ju bara berätta de är ju så sjukt..

Pappa följde mig in på expert för mitt minnes kort i telefon är så litet att jag blir galen.

Visade ju hur det jag använde såg ut då och fråga om dom hade större.. Lät typ så här.

Säger "vi" men menar antingen jag eller pappa..

 

Vi - Har ni större minneskort?

Han - Jodå, här har vi. 4G

Vi - Okej, hur mycket kostar de?

Han - 389:-

(Nå sånt vare)

Vi - Ojj, ni har inget mindre då?

Han - Nje, inte inne just nu.

Vi - okej, men då kanske vi väntar nån dag ist.

Han - Men vänta jag ska kolla

Vi - okejj

Han - Jamen här har vi 2G,

Vi - Och de kostar?

Han - 249:-

(Nå sånt)

Vi - Okej, ja men då tar vi väl de då.

 

Haha, alltså ganska sjukt igentligen. Skulle vi fortsatt så skulle han nog

kläckt ur sig att dom hade 512 Mb som skulle räckt gott och väl för mig. haha.

Dom vill verkligen få en att köpa största, dyraste. ^^

Men vi orkade inte fortsätta.

Så nu har jag 2G då, hoppas man kan lägga in nå låtar, ta lite mer kort, Och kanske slipper jag radera meddelanden varenda timme?

Det jag hade sen före va typ 64 mb.

 

Pussis/Ronja

Av Ronja Grahn - 30 oktober 2009 21:17

Sovde ganska länge idag, Såå skönt. Tog de bara lungt åt frukost/lunch och så. Sen va ja över hos kusinerna, man måste ju passa på att va där och goa nu när man är ledig. ;)

Efter att ha vart där och goa en stund, for ja te Arvids. Besökte bla. Dagis, praktiken börjar ju på måndag. Kommer blir grymt kul . :)

Va så roligt, tänk att mina gamla dagis fröknar känner igen mig än. Det är ju helt otroligt.

När man kom in där vart de helt tyst i 5 sekunder sen bara skrek dom "Nämen Heej ROoonja" haha..

Måste ju erkänna att det värmer lite. Åså såg jag att det hänger kvar bilder på mig där, haha. Gulligt! :)

Efter besöket där vart de handla lite, kolla in nya bygget och sånt. Vart ju några timmar i Arvids. När jag kom hem vart de middag då. Taco, super gott. Efter maten sminka jag ut syster, hahaha. Okej jag ska inte säga mer än att så mycke va ett tag sen man skratta. Hon och kusinerna hade ju sitt egna lilla halloweenparty ^^. Va över en stund och tog lite kort på trollen. Så sjukt söta. Ska se om jag kanske lägger in nå här sen.

Sen vart he väl lite mys med små´en innan ja gick hem.

Det är sjukt va trött jag är, fattar inte riktigt varför? Har ju sovit mycke och typ inte gjort nå? Kan jag ha blivit för utvilad? heh.


Nä ni nu ska jag fortsätta se idol, kanske dax att börja hänga med i de där nu.

Det börjar ju så smått leda mot sitt slut. Men visst är det väl Erik och Tove som är bäst?

Eller va säger ni?

Jag tror faktiskt Erik kommer vinna i år. Känns lixom så..


Ni få ha en bra kväll!
Kramiz/Ronja

Av Ronja Grahn - 30 oktober 2009 00:30

Naamen, gu så långt man hunnit på en halv timme då. Att man kan bli så fast vid datorn. De är ju sjukt.

Nä nu ska jag ta och gå upp, den här gången menar jag de. Blir film tills man somnar, vilket kommer inte dröja så värst länge. *Gäsp*

Snacka om ett onödigt inlägg, men nu får ni leva med de.

 Pussis/Ronja

 

  

Av Ronja Grahn - 29 oktober 2009 23:59

Blev Arvidsjaur lite hit och dit ikväll, hehe. Men nog har man haft kul nog.

Va inte så länge sen ja kom hem nu. Ska se klart Jordan Rättsläkare, sen läsa lite i nån gymnasie tidning som jag fick idag. Efter de vet jag inte, beror på hur trött man är, film eller sova.

Imorgon blire fara till BästLinnea, blir bland annat besöka prao plats.

 

Ha de så bra!
Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 29 oktober 2009 16:45

Har vart barnvakt mellan typ tolv och fyra,

Viola och Tuvalisa som va hemma. Sötungar! <3

Har nyss ätit nu, sitter och lyssnar på musik. Ska snart till Arvids.

Kramar/Ronja

 

  








Heh

Av Ronja Grahn - 29 oktober 2009 10:45


Haha, ja vad ska man säga..

Ovido - Quiz & Flashcards