Ronja Grahn

Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Ronja Grahn - 9 oktober 2009 20:26

Äntligen Fredag eller vad? ;) Så härligt! 

Skolan idag da:

Mentorstimme - Svenska

Språkval - Bok och film

Matte - :s

Svenska - Prov, (gick bra) :)

Lunch - Soppa

Lus - lääsa.. :)

Idrott

Sluta halv tre, härligt. Va till Linnea en stund for hem vid fyra, halv fem nån gång.

Åt middag, satt vid datorn lite och så. Sen så va jag så trött att jag somnade på soffan. (A) Hehe. Det va härligt de. Sov int så värst länge. Har fixat med lite saker efter de, och nu sitter jag och ser idol. Dt är bra de!

Vet inte riktigt vad som händer sen, säkert bara film och mys.. :)

Imorgon ska jag till Arvids och vara barnvakt åt Nora och Isak. Så i helgen är barnen minaa. hehe. :) Älskar de!

Kajsa och mamma har ju skola i helgen. Det blir så himla bra. Sen på kvällen blir de mest troligt Arvids.


Nä nu ska jag fortsätta se Idol.

Kraaaamar!/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards