Ronja Grahn

Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Ronja Grahn - 26 oktober 2009 19:33

Sitter och lyssnar på musik och kollar lite på facebook..vet inte om jag sa de, men igår så hjälpte Tobbe mig att fixa spotify, grymt nice asså. Tusen Tack!

Mycke mer händer inte just nu, äre nå bra på tv ikväll? tell me..


- Tack Lovisa, du är så gullig. LoveU :* <3

Av Ronja Grahn - 26 oktober 2009 16:15

Gode segt dagen har gått ändå, Åsa kom förbi efter lunch så for ut på en liten sväng med henne då. Va bara tvungen göra nå, få tankarna till något annat en stund. Hur nu de gick då...

När jag kom in igen vart he duschen, sen va jag över en sväng och goa med kusinerna.

Dom får verkligen en att må bättre även då man mår som värst.. iaf för stunden.

 

Ni får ha det så bra!

PussochKram/Ronja

 

Lovisa - <33

<3

Av Ronja Grahn - 26 oktober 2009 10:04

Vakna mycke tidigare än vad jag trodde jag skulle göra imorse, men de skadar ju inte.

Somnade sjukt sent nån gång i natt också, kunde bara inte somna..

Har ingen aning om vad som händer idag, har inte så stor lust till att hitta på något heller.

Snöar gör det då ute, är ju bra de. Kanske det blir vinter snart ändå?

De vart att färga håret igår, vart ganska mörkt. Men när jag får in slingor i det här så blir det nog gode bra.

 

Kram/Ronja



Ovido - Quiz & Flashcards