Ronja Grahn

Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Ronja Grahn - 16 oktober 2009 21:30

Som jag sa tidigare så har ju våran dator gått sönder. Gick inte fixa. Men pappa gjorde inte pinan lång. Han kom hem med ny data idag. ;) haha. Jiiiiees! Va visst inte bara jag som inte klarar mig utan dator. haha^^

Den här datorn fungerar tusen gånger så fortare, bättre bild och den jobbar hur tyst som helst + att alla funktioner fungerar. Helt perfekt ju. ;)

 

Glömde säga i förra inlägget, men va ju in hos Vickan idag och beställde klipp tid. Fick typ tid om en månad man ba: "Men ja, super bra. Vilken kort kö du hade då. ^^" haha. Naa men nog blir de säkert bra de me. :) Nog för att jag helst skulle vilja klippa mig nuu. Är så less.

Men den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge? eller? ;)

 

Imorgon äre Barnvakt som gäller. Ska vara me Viola och Tuvalisa, mina små prinsessor.

Sen blire väl fara upp till Arvidsjaur efter de då. :)

 

Nu ska jag fortsätta se Idol.

Ni få ha de så bra!
Kraaam/Ronja

 


Av Ronja Grahn - 16 oktober 2009 15:27

Somnade på soffan vid halv tio igår kväll, vaknade vid halv ett och gick upp å la mig.

Så råka man försova sig, men hann då med bussen, så kan he gå! :P

Skolan idag, har haft biologi prov och matte prov. Gick bra de.

Sitter just nu hos farmor, dom kom just hem. Så ska fika med dom nu. Sen vet jag inte, har inte bestämmt än om jag ska åka hem eller stanna här ikväll. Få se hur det blir sen.

Våran dator där hemma har ju som gett upp nu igen. Vet inte om pappa fick till den igår somnade ju som sagt. haha. (A) Men då vet ni om bloggen kanske blir lite efter i helgen. Men som vanligt bloggar jag väl ikapp sen då då jag får tid.

 

Trevlig helg på er!

Kramar/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards