Ronja Grahn

Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Ronja Grahn - 1 oktober 2009 20:45

Hejhej!

Ska skriva ett eget inlägg för igår eftersom jag inte hann blogga då. (Skriver som att det va igår men om ni kollar på tiden så kanske ni kan räkna ut att jag inte satt o blogga då. :P )

 

Det va ju gratis buss till piteå, tjejkväll ikväll.

Hur kul som helst va de där, åhhh! Vill tillbaka.

Bussen gick 17.30 och va framme där vid sju. Gick på stan och träffa kompisar och sånt,

hittade 3 tröjor och så vart det halsdukar haha (A) Vi fynda de va 5 för 50 så dela vi på det

så det vart ju hur billigt som helst. :)

Sen vart de nå Godis och Dricka innan bussen. :P

Bussen gick hem 22.15

Klockan va vid vid halv ett då jag kom till farmor, sovde ju där inatt. Men innan jag somna

va väl klockan typ 01.30 :P

Men sjukt kul ha jag då haft.

Tur att vissa tvingade mig att följa. :)

Älskar er allihop! <3

 

"Va söt du ä!" <3


Han träffa sööt ikväll också. Du vet vem du är!

 

Tack för en toppen dag alla!

Kraaaam/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards