Ronja Grahn

Alla inlägg under oktober 2009

<3

Av Ronja Grahn - 26 oktober 2009 10:04

Vakna mycke tidigare än vad jag trodde jag skulle göra imorse, men de skadar ju inte.

Somnade sjukt sent nån gång i natt också, kunde bara inte somna..

Har ingen aning om vad som händer idag, har inte så stor lust till att hitta på något heller.

Snöar gör det då ute, är ju bra de. Kanske det blir vinter snart ändå?

De vart att färga håret igår, vart ganska mörkt. Men när jag får in slingor i det här så blir det nog gode bra.

 

Kram/Ronja



:(

Av Ronja Grahn - 25 oktober 2009 23:30

Har aldrig förr vart så ledsen.. :´( <33


Av Ronja Grahn - 25 oktober 2009 17:30

Har vart på data idag också, gick bara bra.

Har vart och pratat,Kramas och goa med Kusinerna ett tag sen ätit och nu sitter man här. :)

Ikväll blire nog färga håret, spännande.. ;) Ska bli nån normal brun färg, meningen va ju att jag skulle göra slingor i de då hos Vickan men nu äre ju så himla länge kvar till min tid, så få se då om man kanske hinner färga de ännu en gång innan dess.. :P

 

Nu ska jag fortsätta läsa lite bloggar..

Vart ett ganska tråkigt och onödigt inlägg men de får ni leva med. :P

 

Ha d bra!

KramKram/Ronja



Av Ronja Grahn - 24 oktober 2009 20:30

Va ute hela kvällen igår, vet inte vad jag ska säga om kvällen. De vart ju som de vart.. Hade både kul och ....!

Sov ju i Arvids i natt. For på sandbacka vid nio imorse och va med på datan, det va ju grymt bra. Fick ju lära mig mycket. :) Blir nog de imorgon också.

For hem och åt och sånt, sen har jag vart en sväng i Arvids ikväll. Vart bara en stund är ganska trött o så. Så blir nog ganska bra att vara hemma ikväll. Ska se om det är nå bra på tv ikväll, just nu äre väl Körslaget kanske kollar på det först. Sen film elr nå.. ;)


Hahaha..De va bara så bra i Fredags på lusen då vi berättade för våran lärare att vi hade en blogg, lät typ så här:

Cissi - Du Lars, vi har en klassblogg.

Lars - Jaaha? 0.0

Cissi - Ja vi tänkte att du kanske ville veta de.

Lars - Ja men men okej, hur länge har ni haft de då?

Klassen - Typ två veckor kanske.

Lars - Jaha, va roligt. Vad heter ni då??

Klassen - HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHA

HAAA!!!!

Lars - ?

Klassen - Lars stoltheter

Lars - heh.. Jasså. Men de ska ni veta även om jag är lite arg ibland så är jag verkligen stolt över er.

klassen - :)

Lars - Ja men då ska jag se om jag kan hitta eran blogg.

Klassen - mmm ^^

Så skrattade alla sig genom resten av lektionen. ^^

Så bra så bra... ! :)

Ni glömmer väl inte besöka? www.larsstoltheter.blogg.se


Kram på er! /Ronja

Av Ronja Grahn - 23 oktober 2009 16:15

Så himla skönt med lov nu.. :)

Ska snart ut och träffa Linnea och Lisa sen få vi väl se vem det blir att träffa/fara till sen.

Blir nog bra.

Hinner inte skriva nå mer ska fixa med lite annat. ;)

 

Ha en bra kväll!

Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 22 oktober 2009 22:30

Torsdag idag, allt har vart bra. Lång dag, men nog gick den gode snabbt ändå. ;) heh.

 

Har varit och kollat på modevisning ikväll på medan, va jätte kul.

Såå duktiga alla va!

Har lite ont på sidan för en viss Emma klämmde in sig.. Hahaha. Nä nog gick de bra nog.

Kom hem för en stund sen, ska kolla lite här. Läsa igenom en novell som är till imorgon, sen blir nog sova för mig. Tyvärr så sov man ju inte mycket inatt, orkar inte berätta varför.


Är gode taggad för imorgon, sista skoldagen före lov + Prao.. Så härligt! :D


Ha de bra!

Kramar/Ronja

Av Ronja Grahn - 21 oktober 2009 21:00

Grymt va trött jag har varit idag. Fast det låter som jag inte är ensam om de. Skolan gick då bra. Slutade med ett hk-prov.. Det va jätte lätt, men jobbigt så in i hel*ete. Höll på somna mitt i provet. Nästan så man ville ge upp. Man skulle skriva hur mycke som helst. Och långt vare me. Höll på me de där i typ en låååång timme. Huvva så hemsk de va. Man va helt slut efter de.

Har tagit de gode lungt ikväll, vilat och så. Ska snart se Oskyldigt dömd. Sen äre inte länge till Ronja ska sova inte. Ser fram emot de. :)

 

Hoppas ni haft en bra dag!
Kramar/Ronja

Av Ronja Grahn - 21 oktober 2009 20:37

  

  


Ovido - Quiz & Flashcards