Ronja Grahn

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2009

Sweet

Av Ronja Grahn - 30 oktober 2009 21:17

Sovde ganska länge idag, Såå skönt. Tog de bara lungt åt frukost/lunch och så. Sen va ja över hos kusinerna, man måste ju passa på att va där och goa nu när man är ledig. ;)

Efter att ha vart där och goa en stund, for ja te Arvids. Besökte bla. Dagis, praktiken börjar ju på måndag. Kommer blir grymt kul . :)

Va så roligt, tänk att mina gamla dagis fröknar känner igen mig än. Det är ju helt otroligt.

När man kom in där vart de helt tyst i 5 sekunder sen bara skrek dom "Nämen Heej ROoonja" haha..

Måste ju erkänna att det värmer lite. Åså såg jag att det hänger kvar bilder på mig där, haha. Gulligt! :)

Efter besöket där vart de handla lite, kolla in nya bygget och sånt. Vart ju några timmar i Arvids. När jag kom hem vart de middag då. Taco, super gott. Efter maten sminka jag ut syster, hahaha. Okej jag ska inte säga mer än att så mycke va ett tag sen man skratta. Hon och kusinerna hade ju sitt egna lilla halloweenparty ^^. Va över en stund och tog lite kort på trollen. Så sjukt söta. Ska se om jag kanske lägger in nå här sen.

Sen vart he väl lite mys med små´en innan ja gick hem.

Det är sjukt va trött jag är, fattar inte riktigt varför? Har ju sovit mycke och typ inte gjort nå? Kan jag ha blivit för utvilad? heh.


Nä ni nu ska jag fortsätta se idol, kanske dax att börja hänga med i de där nu.

Det börjar ju så smått leda mot sitt slut. Men visst är det väl Erik och Tove som är bäst?

Eller va säger ni?

Jag tror faktiskt Erik kommer vinna i år. Känns lixom så..


Ni få ha en bra kväll!
Kramiz/Ronja

 
 
Ingen bild

Kajsa

31 oktober 2009 13:44

Ja det är verkligen helgullig personal där! Du kommer ju att få en super-praktik ;-)

Ha en härlig Halloween-helg! Själv jobbar jag :-/ har ju praktik nu, och måste jobba en helg, så det blev nu. Men det går då bra!

KRAM

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 14:24

Precis 3 år, 2015(16) inlägg med 801 bilder och 363 kommentarer senare.. så avslutar jag nu denna blogg. Måste erkänna att det tar emot lite då jag gillar att ha allt i ett så att säga.. men det löser sig nog, får på något vis knyta ihop bloggarna ...

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 11:30

Hua, så kallt det är ute idag.. dock så blir luften himla frisk och härlig. Klär man sig rätt så är det väl helt okej! Har varit och gjort synundersökning på morgon, sen ätit frukost. Ska med Nils hem till han en sväng så han får packa.. sen så f...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 21:34

Har kommit hem från Skellefteå och hunnit med både packa upp, städa rummet, städa åt hamstrarna, duschat och fikat. Är helt slut nu, men har haft en kanon dag.. ska man shoppa så ska man shoppa i Skellefteå helt klart. Är alltid så himla nöjd då jag ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 08:00

..Ska försöka lämna sängen så jag hinner göra mig klar innan vi ska fara, bär om en stund av till Skellefteå.. guuu såååå hääär ska shoppas!   Ha en bra dag! ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 00:49

Hoppar i säng och laddar för morgondagens äventyr!! :)   Godnatt! ...

Ovido - Quiz & Flashcards