Ronja Grahn

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Ronja Grahn - 2 januari 2012 21:50

Har tillbringat största delen av dagen med Isfolket, så himla braaa och spääännande!

Har bestämmt mig för att försöka läsa nu i sträck tills jag är klar med serien, är ju så många böcker som väntar efter.. och inte att förglömma så måste ju Maria sakna sina böcker.. Men snart snart.. skaaa jag vara klar!

Nog för att det tagit sin tid, men det beror nog på mina uppehåll jag får. Men kan ju bli så då man har så mycket annat som också ska hinnas med.


Ställde iallafall klockan på åtta imorse, bestämmd att inte sova bort hela dagen. Men så gick vi ner och åt frukost, sen la vi oss och såg tv.. nog somnade jag då minsann. Och vaknade några timmar senare.

Duktigt, men jag försökte ju iallafall. Är väl det som räknas.


Har kommit hem för några timmar sen, väldigt skönt! Här är livet som det ska vara!:)


Har städat, duschat, fikat och slöat lite i soffan.. Nils ligger på sängen min och sover, hur länge han har tänkt göra det har jag då ingen aning om och hur han ska kunna somna inatt är ju också en gåta.


Nu ska jag ladda upp nå bilder från kameran till datorn och sortera lite, kanske lägger upp några här sen om orken finns.


Ni får en på Nova - bus och Alva så länge.. :)


 

Av Ronja Grahn - 2 januari 2012 00:11

Har just spelat monopol med Nils och Hugo, varken vann eller förlora om man så säger.. :p Resten av dagen har bestått av mer spel, promenader, sovis, äta, läsa typ.. Nu väntar sängen och solsidan! :)Godnatt!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards