Ronja Grahn

Alla inlägg den 4 juni 2011

Av Ronja Grahn - 4 juni 2011 16:22

3 planterings dagar har gått och "jag" har redan stält in mig på at stiga upp 05. Visst det är väl bra på veckorna då jag måste det. Men en lördag morgon, då man är ledig och vet att man får sova så är det inte såååå himla kul att vakna 05.

Nåja, jag somnade ju iallafall om. Till 06 sen 07 sen 07.30 och sen gav jag då upp.

Men det är väl bra att inte vända dygnet helt bara för at det är helg. Men ändå, nog hade det varit skönt att sova till 10 åtminstone. :)


Hamstrarna kommer ut lite då och då, tar en promenad och går in i huset igen. Så himla söta.. :)

Lite nya saker har dom fått idag också, men ska vänta lite innan jag ställer in det. Ungarna ska få bli lite större först.


Sen har det väl inte hänt så mycket mer, tagit det lugnt bara och det kommer jag fortsätta med. Hur trött som helst..

Ovido - Quiz & Flashcards