Ronja Grahn

Alla inlägg den 18 november 2010

Av Ronja Grahn - 18 november 2010 22:06

Så blev det kväll tillslut, snart Fredag. Det känns grymt bra!

Har varit en lång vecka i veckan känns det som, trots att det hänt en massa skoj.

 

Har varit himla godis sugen idag, hua. Inte kul då halva skolan tuggar godis. Men jag klarade mig igenom dagen utan en enda karamell. For istället efter skolan och köpte vindruvor. MUMS!

 

Nu ska jag stänga ner datorn och göra mig redo för sängen, sen ringa och surra lite med hjärtat innan jag ska slockna för att vakna och veta att det är Fredag.

 

Nattinatti!   

Av Ronja Grahn - 18 november 2010 07:45

Åh.. jag som sov så gott.

Aja, är väl bara he sig upp och göra sig redo för skolan då.

Suck.. inte taggad. Jag är trött!

 

Får hoppas det vänder.

 

Ha en bra dag allihopa!

Ovido - Quiz & Flashcards