Ronja Grahn

Alla inlägg den 23 november 2010

Av Ronja Grahn - 23 november 2010 20:40

Blev en jobbig morgon imorse, vaknade 08.55 började 09.00. Var på skolan 09.15 och inne på lektion 09.20

Det är inte varje dag det blir så stressigt inte.

Ställde 10 alarm igår kväll för att jag inte skulle försova mig, kan säga att jag hörde inte ett enda. Måste ju sovit otroligt hårt.

Men har verkligen varit i drömmarnas värld inatt, kan jag säga.

 

Nåja, kom ju då till skolan tillslut och hann lagomt i tid till min redovisning.

Efter lunch så har vi lärt oss rimsagor med rörelser.

Sen pluggat inför provet vi har imorgon.

 

Mellan 16.00 och 18.30 ikväll så har jag varit på min kvällspraktik. Gick hur bra som helst även denna gång.

 

Har varit ute och ätit med Mamma efter det, och nu är jag hemma igen.

Ska sätta igång med lite pluggning innan jag blir allt för trött.

 

Kram på er!

Ovido - Quiz & Flashcards