Ronja Grahn

Alla inlägg den 22 november 2010

Av Ronja Grahn - 22 november 2010 22:39

Jag och Elin kom på idag att vi ville vara med på Lucia, så vi for dit och träna. Så mysigt, man fick ju världens julstämning av att stå där och sjunga en massa jul sånger i en timma. Nog för att det var länge sen som jag började lyssna julmusik. Det är ju bland det mysigaste! :)

Lucia är skoj och julen är grymt mysig.

 

Har inte gjort så mycket i eftermiddag, har bestämmt mig för att köpa en dator snart - en liten en. Stod mellan det och en telefon och nu är jag hundra % säker. Blir en dator.

Så om nån som läser min blogg undrar vad jag önskar mig då jag fyller år så skulle inte pengar vara allt för tokigt. :) 

Jag vet att jag är lite dålig på att säga vad jag vill ha och önskar, men det är svårt. Jag låter er istället fantisera. Det är ju skoj.. :)

Nåja, ett tag kvar är det ju dit också.

 

Jo.. har erkännt på facebook och ska erkänna här också. Godisstrejk är inget för mig.. det brast i Lördags.. hehe. Men jag är nöjd med de 6 dagarna jag klarat! ;) 

 

Nä, nu ska jag stänga datorn och krypa ner under täcket. Ringa hjärtat, sen sova. Är så himla trött. Å jag som skulle lägga mig tidigt ikväll, jo tjena. Pensionärsjävlar.

 

Godnatt på er!   

Av Ronja Grahn - 22 november 2010 11:42

Va himla trött imorse, hua. Tog mig iallafall upp... tillslut.

Ha då varit en bra dag än så länge, började nio och sen dess så har vi läst barnböcker för varann. Tränat på röst och hur man ska läsa för barnen på bästa sätt. :)

Har lunch nu, fram till tolv då vi ska redovisa.

 

 

Det går bra nu!   

Ovido - Quiz & Flashcards