Ronja Grahn

Alla inlägg den 7 december 2010

Av Ronja Grahn - 7 december 2010 15:01

Har gjort grupparbete med Elin i eftermiddag. Blev just klar så ska snart fara så jag hinner till min kvällspraktik som börjar 16.00

Är trött, känns som det varit en lång dag idag. Lär nog bli tidig kväll ikväll. Och ont har jag typ över allt. För en viss Elin "råka" dra bort stolen då jag skulle sätta mig. Hur det sluta kan ni säkert räkna ut. :P Bli hämnd i rätt tillfälle. ;)

 

Nu ska jag traska iväg.

Tjooofräääs!

Av Ronja Grahn - 7 december 2010 07:26

Godmorgon! :)

Sitter här och kikar lite, i väntan på att klockan ska gå. Ska snart ta och gå ut till bussen.

Vi fick igång stor datan i går som varit död typ en månadg. Himla härligt!

Stor skärm och snabb Datorn. Inte illa.

 

Nä, nu ska jag he mig ut. Så jag inte missar bussen.

 

Ha en bra dag allihopa! :)

Ovido - Quiz & Flashcards