Ronja Grahn

Alla inlägg den 12 december 2010

Av Ronja Grahn - 12 december 2010 23:45

Är tröttare än tröttast och borde sova nu. Men tänkte skriva ett inlägg först ändå.

Blev tidig morgon imorse, sov hos Nils inatt. Som skulle upp halv sju, dock låg vi väl kvar till halv åtta och han fick stressa men det hans med det också. Fick skjuts hem, gjorde mig i ordning och for till kyrkan.

Mötte barnen och Margareta där och vi tränade lite före alla kom.

Dom var huuur bra som helst, så himla söötaa! Är så stolt.. :)

 

  

 

När det var slut då, så for jag hem.. på med andra kläder och sen en sväng på prästberget och kika slalom tävling, samt vänta på att Nils skulle jobba klart.

Han sen efter det hem en sväng till Nils, innan jag sen for till kyrkan för ett sista genrep med lucian. Och Nils med bussen hem.

Vi tränade till ca. 21.00

For hem, och har färgat håret ikväll samt plockat ihop lucia kläderna.

Så har min dag varit.

 

Nu ska jag ställa klockan på 05.15 och sova så gott. Laponia 06.30 Super taggad.

 

Nattinatti på er!

Ovido - Quiz & Flashcards