Ronja Grahn

Alla inlägg den 11 december 2010

Av Ronja Grahn - 11 december 2010 23:15

Har haft en jätte bra dag idag, med mycket fika.. hihi. Tack så mycket (igen) för alla grattis och presenter. Skulle gärna fylla år oftare.. ;) Nu väntar sängen, tidig morgon imorgon. Godnatt! :]

Av Ronja Grahn - 11 december 2010 08:32

 2010 - 12 - 11

Det är något lustigt med dagens datum.

  

Sv; Ja, jag känner mig äldre.  

 

Kom hem från Nils för snart ungefär en timme sen, han ska ju jobba i backen. Så vi var tvungna stiga upp, ligger i sängen nu och kikar på datorn samtidigt som jag ser lite tv och lyssnar på musik.

Trodde jag skulle somna, men känner mig typ pigg. Vilket är konstigt.

Kanske ska vända på mig och vila en stund iallafall. I väntan på att de andra här hemma ska vakna.

 

Kram på er!

Ovido - Quiz & Flashcards