Ronja Grahn

Alla inlägg under juni 2011

24

Av Ronja Grahn - 24 juni 2011 12:30

9 månader med världens bästa idag, loveU!    

Av Ronja Grahn - 24 juni 2011 05:08

Usch så hemskt det är när klockan är 05 och väckarn ringer, tänk att bara få vända sig om och somna om nu. Så härligt det vart, lite avis är man ju på alla som är lediga.

Nåja, bäst att stiga upp.


Ha en bra dag allihopa, och trevlig midsommar!

Av Ronja Grahn - 23 juni 2011 21:00

Så himla trött, skönt med fredag imorgon. Jobbar halv dag, sen helg!


Nu - sova! Godnatt på er :)

Av Ronja Grahn - 22 juni 2011 21:30

Har gått skit bra att jobba idag, alla plantörer höjde sitt "rekord"på antal lådor. Så kul :)


Ikväll har 2 hamster bebisar flyttat, känns redan mycket tomt. Men dom får det nog jätte bra.


Nu äre godnatt!

Av Ronja Grahn - 21 juni 2011 21:12

Så tråkigt att det ska regna hela tiden, men jag vet inte man ska väl kanske inte klaga det är ju då bättre än 36 plusgrader. (Om man ska plantera vill säga)


Är hos Nils just nu, snart ska vi sova så vi orkar upp imorrn.


Har varit hem en sväng ikväll och kikat på hamstrarna + lagt ut en annons på blocket har ju 2 stycken hamsterbebisar kvar som är "O" bokade.

Har kommit fram till att det är 2 tjejer och 4 killar, som fick namnen Cloetta, Rotella, Mint, Lakritz, Dumle och Bubblizz.. =)


Redan imorgon flyttar 2 stycken, kommer bli jobbigt. Men å andra sidan jag vet ju att de får det jätte bra och sen så kan jag inte ha 7 hamstrar.


Godnatt nu :)

Av Ronja Grahn - 20 juni 2011 18:42

Är så trött så, skulle hålla mig vaken till jag skulle sova för natten. Men det gick då inte, somnade ganska fort på soffan.

Har just ätit, nu ska jag packa ihop nå grejer, och kika till hamstrarna.

Så far jag till Nils sen. :)


Av Ronja Grahn - 19 juni 2011 16:05

Söndag - dåligt väder - snart Måndag.

Känns inte som jag behöver säga så mycket mer :)


Snart middag hos farmor som fyller år idag.

Sen blir det tidig kväll, plantering imorgon..igen.

Av Ronja Grahn - 18 juni 2011 20:34

Vaknade samtidigt som kusinerna imorse, kring åtta. Eller tror faktiskt till och med jag vaknade tidigare än dem. Hmm :)

Efter lite morgon film, frukost och bad så for vi ut en sväng.. så fick dom leka lite i lekparken. Sen blev det en glass också.. mumms:)


Dom for hem efter lunch ungefär, och efter det har vi väl inte gjort allt för mycket.

Ikväll har vi ätit grillat hos Nils kusiner.


- - - - - - -


Sitter och väntar på att Emma ska sluta jobba nu, vilket nog inte dröjer allt för länge.. :)


Tjofräääs!



Ovido - Quiz & Flashcards