Ronja Grahn

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Ronja Grahn - 16 februari 2011 22:39

 

(Gammal bild)



Ååh.. jag och datorn är verkligen inte vänner just nu.

Nu vill den inte ens kopiera texten.

Det här är iallafall:

Dag 16: En bild på dig själv


Av Ronja Grahn - 16 februari 2011 22:23

När jag kom hem från Piteå i Söndags hade jag bestämmt mig för att jag skulle ha ett skrivbord/bord/databord i mitt rum.

Och igår kväll så städa jag, dammsög, möblera om, dammsög, skura.. det blev så bra. Är så nöjd, imorgon kommer mitt nya bord. Blev ett enkelt skrivbord med några lådor på sidan. Jätte fint.

Så fick jag en ny fin stol idag. :)


Ikväll fick det bli ett kvälls - pass på gymmet, grymt härligt! Har kommit hem, duschat och hoppat i säng.

Nu ligger jag och ser  tv, och surrar lite med Nils.


Men ska snart försöka sova, så man orkar upp imorgon... tidigt..


Ovido - Quiz & Flashcards