Ronja Grahn

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Ronja Grahn - 23 februari 2011 22:18

Sitter vid mitt fina bord och pratar med hjärtat!

Ska alldeles strax lägga mig i sängen och sova, skulle jag egentligen gjort för länge sen. Men har haft fullt upp med annat.


Vet inte så mycket att skriva, har varit en bra dag! Gymmet gick sådär, och ikväll har vi lekt och fikat med pyssel tjejerna i pysselgruppen pysselbitarna. :)


Nä nu ska jag slå igång tv:n, och krypa till sängs. Har de senaste två nätterna sovit så gott. Och det är jag glad för. Det betyder alltså att jag kan ha som jag har möblerat. (De första dagarna sov jag ju skit dåligt)

Men jag kanske insett nu att jag trillar inte ner. :p


Imorgon skola - 08.20 - 16.00 Tjoho, eller nå!

Men dess bättre/roligare kommer Nils hem redan imorgon. Längtar!


Godnatt på er!

Av Ronja Grahn - 23 februari 2011 11:49

Kallt, men jätte fint ute. Har nyss ätit lunch och snart ska vi ut på tipspromenad. Härligt!! Slutar klockan två, då blir det lite plugg sen gymmet! =)

Ovido - Quiz & Flashcards