Ronja Grahn

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Ronja Grahn - 17 februari 2011 17:16

Är äntligen hemma från denna långa skoldag, har nyss ätit och nu väntar jag på att klockan ska bli sju så jag får fara iväg och träna.

Fick vara på gymmet under Idottslektionen idag, himla härligt! :)


Tror jag ska slå mig ner i soffan en stund, kanske kika på nått avsnitt av Solsidan. Så man får tiden att gå. Sen ska vi ju och hämta mitt skrivbord idag också. Men vet inte om det blir före eller efter träningen.

Av Ronja Grahn - 17 februari 2011 13:19

Jag för si så där 15 - 16 år sedan :)


  

Av Ronja Grahn - 17 februari 2011 13:15

Bilden inställd idag, så sitter nu i data salen och väntar på att Idrotten ska börja. Sen hem och plugga, och mer träning ikväll.


Blev en väldigt låång Torsdag, jag vill ha helg nuuuu!

Av Ronja Grahn - 17 februari 2011 10:06

Sitter på skolan, skulle prova om det funka att blogga i mobilen. Och visst gick det, coolt :) Nu börjar snart engelskan om, jobbigt. Jag är trött och hungrig.

Ovido - Quiz & Flashcards