Ronja Grahn

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Ronja Grahn - 1 mars 2011 23:44

Kvällen gick lika fort idag med, men hua så mycket mer jag har hunnit med än igår. Igår var jag helt ledig, hur mycket plugga jag? Inget.

Idag har jag vart och jobba, sen även varit och tränat, hur mycket har jag pluggat då? Jo, jätte mycket. Förberett mig inför en redovisning, tränat engelska, renskrivit en annan uppgift och pysslat lite på boken om mig själv.

Lite konstigt hur man lägger upp saker ibland. Nåja, jag är då nöjd!

Och snart ska jag sova, klockan börjar bli mycket.


Imorgon har vi redovisning på förmiddagen och klockan 13.00 ska man åka skidor 1,5 mil.. ångrar mig mer och mer för varje minut som går att jag ställde upp. Jag och längdskidor kommer inte ens överens och nu ska jag stå på dem i en och en halv timme.

Blir spännande och se hur detta slutar.

Men vad som än händer ska jag ta mig igenom det. Så är det! :)


Nää, godnatt på er!


Ovido - Quiz & Flashcards