Ronja Grahn

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Ronja Grahn - 21 mars 2011 21:51

Jaha, vars tog denna kväll vägen då? Jag som räknat med att hinna plugga och göra en massa saker.

Känns som jag inte gjort någonting alls.


Diskat och gått en promenad med Isa. Men sen vet jag då inte riktigt.


Och det enda jag vill nu är och krypa till sängs och fortsätta läsa, sen sova.


Och så får det bli också.. :)


Nattinatti!



Av Ronja Grahn - 21 mars 2011 20:31

Sitter och försöker hitta bilder på jag och Frille. Har hittat några stycken, men vet av många fina bilder som jag längre inte hittar.

Känns himla surt.

Ska leta vidare, men antar att jag inte kommer hitta nå. Har kollat igenom mitt usb minne också, men inga bilder där.

Kan ju hända att bilderna jag la ut på skiva är några av dem. Men då lär det vara borta. För fick ju inse att det inte alls var smart att lägga bilder på skiva.

Tråkigt..

För övrigt så saknar jag trav världen för jä*la mycket!

Gör nästan ont i hjärtat av att kolla på bilder, jag vill spola tillbaka tiden. Hur fan kunde jag vara så dum att sluta.

Ovido - Quiz & Flashcards