Ronja Grahn

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Ronja Grahn - 4 mars 2011 11:08

Kär: Ja
Glad: Ja
Trött: Ja
Vild: Ibland
Lugn: Jao
Nervös: Händer
Uttråkad: Ja
Irriterad: Nej
Ledsen: Nej
Besviken: Nej
Arg: Nej
Sjuk: Ja
Stressad: Ja
Förvirrad: Nej
Sårad: Nej

Random stuff
Någon som förstår dig: Nils
Någon som du längtar efter: Mina fina vänner i Skellefteå.
Någon som du hatar: -
Vem kramade du senast: Kusin 
Vem ringde dig senast: Lotta
Vem ringde du senast: Pappa
Vem pratade du med på msn senast?: Theresé
Har du några kärleksproblem: Nej
Har du ätit något idag: Lite kräm
Har du gråtit idag: Nej
Har du skrattat idag: Nej

Jag

Är singel: Nej
Saknar någon just nu: Ja
Är rädd för att bli övergiven: Ja
Svär ofta: Händer väl..
Sjunger i duschen: Ja
Morgonperson: Ibland
Är kär i kärleken: Ja
Skrattar åt mina egna skämt: Antagligen.
Vill ha barn: Ja

Har du
Glasögon/linser: Nej
piercingar: Ja
Syskon: Ja, Moa.
Jobb: Skola, jobb - dagis och kvällsaktivitet för barn.
För många vänner: Nej.
Färgat håret: Ja
Bra självförtroende: Nej
Sagt" jag älskar dig" till någon: Ja
Varit kär: Ja
Dumpat någon: Ja
Brutit ett ben någon gång: Nej

Somnat gråtande: Ja

Brukar du
Titta dig själv i spegeln: Ja?
Ha ångest: Händer
Drömma mardrömmar: Sällan
Klä dig i svart: Ja.
Hata folk: Händer.
Lita på folk: Vissa, ibland.

Av Ronja Grahn - 4 mars 2011 10:47

Har så sjuukt tråkigt, mår bättre idag än igår. Men är fortfarande inte helt frisk. Hemma från skolan.

Man inser verkligen då man är sjuk, hur jä*la bra man har det då man är frisk och kry.


*Tidsfördriv*


Jag tycker om - Nils
Jag avskyr när folk - ljuger för mig.
Kärlek är - fint.
När jag lagar mat - är mamma borta.
Jag kommer alltid att vara - mig själv.
När jag bakar så bakar jag - kladdkaka
Min mobiltelefon - är alltid med mig.
Bebisar är - det finaste som finns.
Idag har jag - inte gjort ett skit.
Ikväll ska jag - fredagsmysa framför tv:n.
I morgon kommer jag - vilja ut.
Jag vill verkligen - vinna en miljon.

Ovido - Quiz & Flashcards