Ronja Grahn

Alla inlägg den 5 december 2009

Av Ronja Grahn - 5 december 2009 23:45

Har inte gjort mycket alls idag, kom hem vid ett. (Sovde ju i Arvidsjaur inatt)

Går kvällen va jätte skojj, hehe. ;)

Just nu sitter jag och kollar på mobiler och datorer på "netonnet" blir att beställa där ifrån när man fyllt år och förhoppningsvis kanske är lite rikare;) Hehe. Hade ju tänkt på en mobil men då när man kolla på datorerna så är ju inte priset dåligt på dom heller. Det finns verkligen mycke man vill ha ;o Få se sen va det blir. Beror ju lite på hur mycke pengar jag kommer få ihop åxå. Jag har räknat lite på de, några har ju redan berättat för mig hur mycke pengar jag kommer få och så.. Så det kanske blir en dator då, :) Eller en mobil? Eller en systemkamera? Hmm.. Man kan ju bli tokig.

Har sett film ikväll "28 dagar" Den va hur dålig som helst! Då vet ni de.. ;) Hehe.

 

Blir nog en till film då jag kollat klart här. En BRA film då.. haha ;) Har många uppe som jag inte sett ännu.

Kramiz/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards