Ronja Grahn

Alla inlägg den 22 december 2009

Av Ronja Grahn - 22 december 2009 22:55

Har kopplat datorn till tv, det är stort, väldigt STORT. ;)

Sitter och väntar på att Stefan och Lotta ska komma hem, skulle hjälpa Lotta att slå in några julklappar, eller några.. De va visst väldigt många. Och då sa jag att jag gärna hjälper till, det är ju skit skojj ju! :D Fast dom skulle vara hemma vid nio och dom är fortfarande inte hemma.. Skuumt.. Om dom inte kommer snart så fåre väl bli imorgon istället..

Imorgon far iaf vi in till stan, och shoppar julklappar. ;) hahaha. Snacka sjukt jag har inte köpt en enda julklapp, eller jo EN och de ä till syster.. Har mamma,pappa, kompisar och 7 kusiner att köpa till imorgon då.. och jag har ingen jävla aning om vad jag ska hitta på till dom. Så det blir att ringa och höra vad alla önskar sig imorgon då.. Känner mig sååå duktig. De va ju jag som skulle börja med julklapparna i tid i år. Jootjena! ;O Bättre sent än aldrig.. eller hur vare? ;)

 

Nä nu ska jag ringa Lotta..

Kraaaaaamiz/Ronja

 


Av Ronja Grahn - 22 december 2009 16:33

Har varit och badat med syster, Lotta, Noomi, Alva,Viola och Tuvalisa idag, Härligt.. Men skulle inte skadat med lite varmare vatten, höll ju på frysa ihjäl där ett tag. Gode härligt med bastu efter åt.. ;)

Kom hem för en stund sen, ska hjälpa till med middagen nu.

Kraaaaaaamix/Ronja

Av Ronja Grahn - 22 december 2009 16:30


hahahahahahahaha ;)


Ovido - Quiz & Flashcards