Ronja Grahn

Alla inlägg den 24 december 2009

Av Ronja Grahn - 24 december 2009 11:33

Har varit ute och skottat snöö, det va typ kul i 5 min, sen blev det jävligt tråkigt.. Sen känns det så meningslöst också att skotta då det snöar.. Menmen, de ska göras!

Nu ska jag äta frukost/lunch, sen blire att göra knäck. Julmusik spelas högt.

Kramiz/Ronja

Av Ronja Grahn - 24 december 2009 11:31

Kan du lsäa dteta?
Braa 55% av floekt kan.

Jag kndue itne tro att jag fkaitkst kndue frsötå vad jag lstäe. Den fneoelmana kfraetn i mnänisnaks hjnräan kan, elnigt en undiöserknng i Cmabrigde Uinervtisy, lsäa oedrn i vlkien odnrig som hlset, det edna vkitgia är att den fsötra och stsia btkosaevn stetir på rtät palts. Rsteen kan vraa hluler om bluler och du kan ädnå lsäa det unta ngåra porlbem. Vrfaör vi kan det, är att hjnräan lsäer itne vrjae bostakv för sig, utna hlea odert som en hel. Hägtfit va? Och jag som altild ttort att svata rtät viart vitgkit!

Av Ronja Grahn - 24 december 2009 07:52

Steg upp vid 06.00 imorse, vaknade då av att tv:n stod på.. hehe. Så steg upp tog på mig tomte kläderna sen gick jag över till kusinerna och morgon-tomta.. Riktigt skojj ;)

Dom är ju sjukt söta.. Kunde läsa i deras ögon typ så här:

Sven: Om jag blundar slipper jag se!

Tuvalisa: Hjäääälp!

Viola: Häftigt!

Alva: Woaw, äre sant?

Noomi: Men faan va du är töntig! 


Fick höra av Lotta efteråt att dom sagt: " Precis en sån, tänk att tomten kunde veta de"

Känns bra, "Tomten" lyckades även i år.. ;)


Nä nu ska jag fika, ha en bra dag!

Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 24 december 2009 00:30

  


God Jul! Kram

Av Ronja Grahn - 24 december 2009 00:15

Kom nyss hem från Lotta, har slagit in en massa klappar nu. Satt där och pyssla i typ 2,5 timmar. Inte illa. Det är ju faktiskt riktigt skojj.. :)

Nu ska jag smaka julskinka, prova tomtekläder, sen somna till en film.. ;)

Kramizar/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards