Ronja Grahn

Alla inlägg den 9 december 2009

Av Ronja Grahn - 9 december 2009 23:30

Somnade ungefär halv sju ikväll, så vakna jag vid halv åtta.. Fikade, la mig och såg tv så råkade jag somna igen vid åtta och sov ungefär till tjugo i nio.. Hehe. Härligt vare då ;) Har sett Oskyldigt dömd mellan nio och tio. Sen pluggat och pluggat.. Sitter och kollar här lite grann nu..


Har beställt, och det blev Samsung S5230 svart

Om mitt val vart rätt återstår väl att se.. 

 

 

  

 

 

Puss och Kram/Ronja

 

 

Av Ronja Grahn - 9 december 2009 18:18

Vilken är snyggast? (Rosa,vit eller Svart)

 

 


  

   Tror inte denna är så tokig heller ;)

 

Av Ronja Grahn - 9 december 2009 18:04

Ursäkta att jag varit lite borta här från bloggen, men det är sjukt mycket i skolan just nu har som inte hunnit med att blogga alls.. Men det syns ju inte längre, men säkert någon som märkt alltid. (A)

Sitter just nu och kollar på mobiler, ska beställa en ny. Hade tänkt en Samsung S5230 men då äre bara det att jag inte kan bestämma vad jag vill ha för färg svart,vit eller Rosa? Sen så fick jag nyss några olika förslag på sony ericsson. Gjorde ju inte det hela lättare ;) Haha. Blir tookii. Kan ingen bara säga åt mig vad jag ska köpa och punkt slut.. Haha! Så fort jag har bestämmt mig och är säker på vilken det blir kommer jag beställa den. Förhoppningsvis ikväll.


Nä nu ska jag lägga mig och vila en stund gick och la mig 03.00 igår kväll/inatt, Så jag har inte sovit mycket alls.. Och tidig kväll har man inte tid med!! ;)


Kraamar/Ronja



Ovido - Quiz & Flashcards