Ronja Grahn

Alla inlägg under februari 2011

Av Ronja Grahn - 23 februari 2011 11:49

Kallt, men jätte fint ute. Har nyss ätit lunch och snart ska vi ut på tipspromenad. Härligt!! Slutar klockan två, då blir det lite plugg sen gymmet! =)

Av Ronja Grahn - 22 februari 2011 23:53

Huvva så dåligt det går för jag och bloggen nu. Ligger hemskt mycket efter. Och det där med månadens bild får vi se om jag ens orkar fortsätta med. Känns jobbigt att måsta lägga ut för alla jag missat.


Har helt enkelt för mycket att göra. Har suttit och maila in en massa uppgifter till mina lärare ikväll. Skönt att bli av med dem, uppgifterna alltså!


Men har ändå mycket, träning och plugg träning och plugg.


Och nu är klockan på toooook för mycket.

Sooo.. Godnatt!

Av Ronja Grahn - 21 februari 2011 06:15

Nils har just åkt till Piteå, nu ska jag lägga mig i sängen och se lite tv. Kanske slumra till lite innan jag sen ska göra mig redo för skolan. Börjar klockan nio.

Kram

Av Ronja Grahn - 20 februari 2011 23:07

Godnatt!

Av Ronja Grahn - 19 februari 2011 18:49

Nu står det lite still här igen, men har inte haft så mycke till blogglust.

Vet att jag ligger efter i dagens bild grejset också. Men jag ska ta igen det, snart. :)

Har nyss ätit middag, nu sitter jag och kikar på lite ppgifter och Nils han ligger i min säng och powernapar.

Snart ska vi fika semlor till efterrätt. Mums!


Idag har det inte hänt så jätte mycket, Nils for ut och körde lite skoter. Men jag vart för tveksam mot vädret, så tog en liten promenad istället. Sen har jag suttit hemma och pluggat.


Kommer bli en lugn kväll ikväll med, me film, mys och gosaker! :)

Av Ronja Grahn - 18 februari 2011 10:00

Har varit en så härlig morgon.. Vaknade halv sju, pigg och glad. Så jag har hunnit med mycket på morgon. Dock hann jag inte blogga, så skriver från mobilen nu istället. :) Har just haft svenska och snart har vi engelska.Härliga fredag!

Av Ronja Grahn - 17 februari 2011 17:16

Är äntligen hemma från denna långa skoldag, har nyss ätit och nu väntar jag på att klockan ska bli sju så jag får fara iväg och träna.

Fick vara på gymmet under Idottslektionen idag, himla härligt! :)


Tror jag ska slå mig ner i soffan en stund, kanske kika på nått avsnitt av Solsidan. Så man får tiden att gå. Sen ska vi ju och hämta mitt skrivbord idag också. Men vet inte om det blir före eller efter träningen.

Av Ronja Grahn - 17 februari 2011 13:19

Jag för si så där 15 - 16 år sedan :)


  

Ovido - Quiz & Flashcards