Ronja Grahn

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Ronja Grahn - 7 augusti 2011 16:01

Fick en idé imorse om att jag skulle måla om data/skrivbordet som är nån träfärg till svart med vita lådor.. så den passar in lite bättre till mina andra möbler.

Sagt och gjort, så det är typ vad vi hållt på med idag. (Största delen iallafall)


Både jag och Nils har även hunnit införskaffa oss varsin resväska också, skit snygga!

Blir ju en liten tur ner över innan skolan börjar om, men skriver mer om det nån annan gång.


Fick en ny säng igår också, grymt härlig.. är så nöjd! Min lilla som även benen gick av på, var ju inget att ha.. Kanske om man sover själv, men två i den var ju odugligt. Så stor plats som jag kan ta upp.. ;) haha!

Nu har vi då en stor och mycket skön säng. Blev ju även en om möblering i mitt rum, vilket även de blev jätte bra. Nu behöver bara skrivbordet bli klart så kom jag nog va 100% nöjd!

Fick mig även ett litet bord att ha framför tv:n.. Passar så bra så:)


Ska ta och klicka hem nå bilder nu (framkalla) i väntan på middag, medans Nils tjollrar på med sin nya dator som han hann köpa igår.. (Jätte fin) =)

Sen så åker vi nog hem till han.

Imorgon - jobb!


Kram på er!

Ovido - Quiz & Flashcards