Ronja Grahn

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Ronja Grahn - 8 augusti 2011 17:57

Pratar du bakom MIN rygg, betyder det att jag är längre bort än du..

Kommenterar du MITT liv, betyder det att mitt liv är mer spännande än ditt..

Har du tid att leta efter MINA misstag, betyder det att du är avundsjuk..

Fortsätt med det.... så lever JAG livet under tiden!

Av Ronja Grahn - 8 augusti 2011 17:44

Har regnat hela dagen idag och nu SPÖ regnar det, blev en kortare sorts jobb dag idag. Var riktigt kallt, men egentligen ska man väl inte klaga eftersom det är typ detta väder man önskar då det är + 36 och man ska plantera. Kan däremot inte fatta det, känns som det skulle vara helt underbart med 36 plusgrader, men det är ju inte så kul det heller.

Nå där mitt emellan skulle nog vara bäst, men så tur har man ju sällan..


Har nyss ätit middag, ska ut en sväng och handla lite grann. Sen måla varv två på skriv/databordet, kommer blir så snyggt.

Sen så händer nog inte mycket mer, blir tidig kväll är en aningens trötter.


Jobb imorgon igen, kan vara sista dagen.. hoppas!!:)


Tjooofräääs!

Ovido - Quiz & Flashcards