Ronja Grahn

Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av Ronja Grahn - 29 augusti 2011 23:18

Helt sjukt vad jag är otränad, hur gick det till? Har insett att träningsvärken nog kommer på besök imorgon.. Men det är väl sånt som man får leva med.


Är riktigt trött nu, så ska alldeles straxt stänga igen ögonen.

Godnatt på er!:)

Av Ronja Grahn - 29 augusti 2011 15:21

Nu har jag slutat för dagen och tagit mig hem.

Aktiviteterna med sjuorna gick hur bra som helst, och vädret blev bara bättre och bätte.


Känner nu hur himelens trött jag blev, ska nog lägga mig och vila en stund.

Ikväll blir det träning, som jag längtat! Äntligen!:)

Funkar ju inte att inte göra något, och då jag tar tag i springningen, kommer nå hinder sen blir det ingen fortsättning. Så det skippar jag!


Tjoofrääs!:)

Av Ronja Grahn - 29 augusti 2011 11:03

Måndagen startade bra, hade svenska lektion en timme.. sen fick vi veta att vi inte hade nån lektion efter så vi är lediga till tolv.

Jag och Theresé for och fixade pass på polisstation, och nu är jag hemma!

Ska äta nå lunch om en liten stund, sen fara tillbaka till skolan.


I eftermiddag ska vi ha några aktiviteter med sjuorna, tydligen alla utom Moas klass.


och på tal om inget..

LESS är bara förnamnet av vad jag är på min blogg design.. blää!

Ska under den här veckan fixa nå bättre. Så håll ut om ni är lika less som jag.


Ha en bra fortsatt dag allihopa, solen skiner ju iallafall lite grann emellanåt!


 

Ovido - Quiz & Flashcards