Ronja Grahn

Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av Ronja Grahn - 28 augusti 2011 22:15

Fick veta idag att jag kommer få fara till Tyskland och göra min praktik, och hur kul kommer inte det bli.. :) Vi blir några stycken från bf2 som kommer åka, fyra veckor och helt gratis.

Nu har jag något att längta till, är ju dock några veckor kvar.. Men kommer bli så himla kul och jag ångrar verkligen inte mitt val!:)


Nu blir det popcorn och lite Andra Avenyn innan godnatt.. Kram

Av Ronja Grahn - 28 augusti 2011 21:08


Fick den första gången i Halsberg då vi var där, och nu är det min nya favvo!

Att jag skulle börja gilla en festis så mycket... kunde jag väll aldrig tro.

Men så goo! 

Av Ronja Grahn - 28 augusti 2011 14:25

Tänkte skriva blir nog, men inser att klockan hunnit bli halv tre och jag kan inte säga annat än att det blev en riktig slö dag.

Har mest vart i en helt annan värld, i en bok, i isfolkets värld! Så sjukt bra!


Är nog likest att läsa ut boken, så kanske man klarar av att göra nå vettigare sen.


Söndag idag, vilket betyder att Nils åker till Piteå ikväll. Tråk!


Ute regnar det, så det var nog lika bra att det fick bli en sån här latis dag.


 

Bland de sötare i mitt liv!

Ovido - Quiz & Flashcards